اخبار داغ

آخرین تمرین بانوان ملی پوش پیش از اعزام به اردن برگزار شد؛

پاکدل: به افتخارآفرینی شما خوشبینم/ قدر زحمات تک تک شما بازیکنان و کادرفنی را می‌دانیم

پاکدل: به افتخارآفرینی شما خوشبینم/ قدر زحمات تک تک شما بازیکنان و کادرفنی را می‌دانیم
رئیس فدراسیون هندبال در جمع بانوان ملی پوش هندبال کشورمان گفت: زحمات تک تک شما بازیکنان و کادرفنی را ارج می نهیم و امیدوارم ده روز حیاتی و مهم آینده را بتوانید به شکل مطلوب پشت سر بگذارید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون با حضور در جمع تیم ملی هندبال بانوان کشورمان پیش از اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا اظهار داشت: می‌دانم شرایط برگزاری فشرده اردوها و فشار تمرینات بسیار سخت بوده و چندین ماه پروسه یک‌ساله را در چند ماه طی کردید و امیدوارم همه این سختی ها با موفقیت و دستاورد برای هندبال کشورمان همراه باشد و برگ زرینی به دفتر افتخارات هندبال کشورمان افزوده شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: زحمات تک تک شما بازیکنان و کادرفنی را ارج می نهیم و امیدوارم ده روز حیاتی و مهم آینده را بتوانید به شکل مطلوب پشت سر بگذارید و تنها روی تیم و موفقیت تمرکز کنید. من به اینکه بتوانید برای کشورمان افتخارآفرینی کنید، خوش بینم.
,
 
,
در این دیدار که حمیدرضا عزتی دبیر و افسانه دهقانی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال نیز حضور داشتند، عزت ا.. رزمگر مدیرفنی تیم ملی بانوان گزارشی از سطح آمادگی فنی و جسمانی ملی پوشان ارائه و از حمایت های فدراسیون و شخص رئیس فدراسیون هندبال از تیم ملی بانوان و کادرفنی قدردانی کرد. 
,
 
,
همچنین کادرفنی در صحبت هایی اعلام کردند تمام توان خود را برای کسب نتیجه به کار می گیرند. شیما زارع کاپیتان تیم ملی نیز از انگیزه بالای ملی پوشان برای کسب نتیجه گفت و قول داد تمام حواس ملی پوشان بر کسب موفقیت متمرکز باشد.
,
 
,
تیم ملی بانوان فردا، ۲۲ شهریورماه، برای شرکت در رقابت های قهرمانی زنان آسیا عازم اردن خواهد شد و در نخستین بازی خود در این رقابت ها روز ۲۴ شهریور رودرروی ژاپن صف آرایی خواهد کرد.  
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه