اخبار داغ

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد

تزریق روزانه یک هزار دوز واکسن در مرکز شهید سلیمانی اراک

تزریق روزانه یک هزار دوز واکسن در مرکز شهید سلیمانی اراک
امینی گفت: مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی اراک ظرفیت تزریق روزانه ۳ هزار دُز واکسن برای زنان و مردان را دارد و با توجه به سهمیه واکسن در روز این مرکز روزانه یک هزار دوز واکسن تزریق می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محمد تقی امینی معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز(یکشنبه) در آیین بازدید سردار ابراهیم نجفی معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین از مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی اراک و نقاهتگاه تخصصی بیماران کرونایی گفت: بیش از یک ماه از راه اندازی نقاهتگاه تخصصی بیماران کرونایی در اراک می گذرد که این نقاهتگاه با ظرفیت ۱۰ تخت ویژه در طول یک ماه گذشته خدمات تخصصی به بیماران ارائه داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: سپاه و بسیج در سطح استان مرکزی در ۲۵ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در کنار دانشگاه علوم پزشکی نقش آفرینی می کند و همچنین یک مرکز مستقل شهید سلیمانی در اراک برای واکسیناسیون خدمات ارائه می دهد.

,

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی اراک ظرفیت تزریق روزانه ۳ هزار دُز واکسن برای زنان و مردان را دارد و با توجه به سهمیه واکسن در روز این مرکز روزانه یک هزار دوز واکسن تزریق می کند.

,

وی ادامه داد: زمان فعالیت مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی اراک در نوبت صبح از ۸ تا ۱۳ و عصرها ۱۶ الی ۲۰ است.

,

امینی خاطر نشان کرد: یکی از اقدامات جدید در راستای تسریع واکسیناسیون عمومی راه اندازی تیم های سیار برای واکسینه کردن مردم در مناطق محروم و کم برخوردار است که ۱۲ تیم در سطح استان در این راستا فعالیت می کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه