اخبار داغ

پرداخت تسهیلات کرونایی به بیش از ۵ هزار نفر از اصناف یزدی

پرداخت تسهیلات کرونایی به بیش از ۵ هزار نفر از اصناف یزدی
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزدگفت: بیش از پنج هزار نفر از اصناف یزد تسهیلات کرونایی دریافت کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، شیوع ویروس کرونا علاوه بر اینکه سلامتی مردم را در معرض خطر قرار داده و جان بیش از ۱۱۴ هزار نفر از شهروندان را گرفته، خسارت‌های بزرگی بر اصناف مختلف وارد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی اصناف سبب شد تا مشکلات آن‌ها مضاعف شده و دولت هم برای جبران بخشی از این خسارت‌ها اقدام به اعطای تسهیلات به ۱۴ گروه از مشاغل آسیب دیده از کرونا کرد.

,

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این باره می‌گوید: تاکنون بیش از هفت هزار و ۴۰۰ نفر در سامانه مرکزی کارا ثبت نام کرده و بیش از پنج هزار هم تسهیلات دریافت کردند.

,

فریبا آیت اللهی افزود: در این راستا تاکنون ۱۵۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده و موجب پایداری اشتغال بیش از ۱۲ هزار نفر شده است.

,

وی تصریح کرد: ثبت نام دیگر متقاضیان در سامانه کارا تا پایان آذرماه تمدید شده و بانک‌ها نیز تا پایان بهمن ماه برای پرداخت این تسهیلات مهلت دارند.

,

اتاق اصناف هم در این روز‌ها دست به کار شده و با پرداخت تسهیلات، یاریگر اصناف استان یزد شده است.

,

رئیس اتاق اصناف استان یزد گفت: تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی به همت شورای شهر یزد و بنیاد صدوق به دو هزار نفر پرداخت شد.

,

حسنی ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر ۳۴ هزار واحد صنفی در یزد فعالیت دارند که این تسهیلات برای حمایت از آنان بسیار ناچیز است.

,

شایان ذکر است: اصناف و بازاریان یزدی علیرغم اینکه خود به دلیل شیوع بیماری کرونا، ضررهای فراوانی را متحمل شدند اما با برگزاری رزمایش و کمک های مومنانه از دیگر اقشار غالف نشده و همچنین جز پیشگامان اجرا محدودیت های کرونایی بودند امید است مسئولین نیز با حمایت های خود از این قشر حمایت لازم را به عمل آورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه