اخبار داغ

سرپرست پلیس راهور کرج:

لغو محدودیت تردد شبانه در کرج به پلیس راهور ابلاغ نشده است

لغو محدودیت تردد شبانه در کرج به پلیس راهور ابلاغ نشده است
علی محمد آقاجانی گفت: بریدگی روبروی درب سپاه واقع در مسیر پایگاه شهید سبحانی کرج، پیش از این به دلیل عملیات عمرانی بسته شد اما پس از بازگشایی در این نقطه گره ترافیکی و تصادفات متعدد داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرپرست پلیس راهور کرج درباره گلایه برخی کارآموزان نسبت به مرخصی های متعدد مربی های آموزش رانندگی، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: ۷۰۰ مربی در البرز داریم که هر کدام طی هفته چند هنرجو دارند و مرخصی آنها نیازمند ساماندهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی محمد آقاجانی افزود: متاسفانه پیش از این در غیبت ها و مرخصی های مربیان بی نظمی وجود داشت و هنرجو سردرگم بود در نتیجه به واسطه ساماندهی نحوه اعطای مرخصی به یک مربی که به کارآموز هم ضربه به می زد از دو سال پیش قانون تغییر کرده است.
,
 
,
وی اظهار داشت: از دو سال گذشته تا کنون به واسطه ساماندهی مرخصی و میزان مرخصی ماهیانه مربیان آموزشگاه ها، باید اعطای مرخصی های دراز مدت به اطلاع راهور برسد، خوشبختانه از زمان انجام این مهم نارضایتی عمومی مردم نسبت به آموزشگاه ها کمتر شده است.
,
 
,
آقاجانی با اشاره به اینکه لغو محدودیت های شبانه هنوز به پلیس ابلاغ نشده و تابع ستاد کرونا هستیم و هر تغییری در مصوبه مذکور در گرو اعلام ستاد ملی کرونا به وزارت کشور و پلیس راهور ناجا است، در بخش دیگری گفت: تاکسی ها و سواری کرایه شامل حال محدودیت کرونایی بین استانی و داخل شهری نمی شوند.
,
 
,
وی درباره گلایه شهروندان نسبت به ترافیک موجود در چهار راه آق تپه خیابان چهارم غربی تصریح کرد: در دو نقطه منطقه چراغ فعال است اما باید در این مسیر اصلاح هندسی صورت بگیرد تا پس از مطالعات چراغ راهنمایی و رانندگی در این معبر نصب شود. 
,
 
,
سرپرست پلیس راهور کرج در خاتمه با اشاره به اینکه بریدگی روبروی درب سپاه واقع در مسیر پایگاه شهید سبحانی کرج، پیش از این به دلیل عملیات عمرانی بسته شده بود، خاطر نشان داشت: به دلیل ملاحظات حفاظتی اعلام شده بود که این مسیر باید باز شود اما نظر ما هم انسداد این بخش است چرا که گره ترافیکی و تصادفات متعدد داریم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه