اخبار داغ

رئیس سازمان صمت هرمزگان بیان کرد؛

ممنوعیت ورود، ترخیص و ثبت شناورهای صیادی فایبرگلاس

ممنوعیت ورود، ترخیص و ثبت شناورهای صیادی فایبرگلاس
قاسمی از ممنوعیت ورود، ترخیص و ثبت شناورهای صیادی فایبرگلاس خبر داد و گفت: صنایع دریایی یک صنعت استراتژیک استان محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت هرمزگان صبح امروز در گفتگو با هرمز اظهار کرد: استان هرمزگان در زمینه های ساخت و تعمیر شناورها و دیگر صنایع مرتبط حرف نخست را می زند.

وی در خصوص واردات شناورهای فایبر گلاس از کشورهای دیگر افزود: با توجه به ظرفیتهای تولیدی در استان واردات شناورهای فایبر گلاس تا ظرفیت ۱۰۰ هزار تن(DWT) و تجهیزات فراساحلی که توانایی ساخت آن در استان و کشور وجود دارد، ممنوع است.

قاسمی ممنوعیت این واردات این نوع شناور را رونق بخشی به این صنعت در استان دانست و بیان داشت: این ممنوعیت موجب گسترش کار در این زمینه خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان بیان کرد: درحال حاضر ۴۷ واحد شناورسازی در زمینه ساخت وتعمیر انواع کشتی های فلزی و فایبرگلاس در استان فعالیت دارند که این واحدهای شناورسازی برای بیش از پنج هزار نفر در هرمزگان شغل ایجاد کرده است.

قاسمی ادامه داد: استفاده حداکثری از توانمندی ها و ظرفیت های کارخانجات کشتی سازی در استان الزامی بوده و واردات کلیه شناورها و سکوهای دریایی طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، ممنوع می باشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه