اخبار داغ

فرماندار خواف خبر داد؛

واکسیناسیون ٣٣ درصدی مردم در خواف علیه بیماری کرونا

واکسیناسیون ٣٣ درصدی مردم در خواف علیه بیماری کرونا
سنجرانی گفت: تاکنون ۳۳ درصد از افراد بالای ۱۸ سال و ۸۸ درصد از جامعه فرهنگیان در خواف علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین سنجرانی فرماندار خواف در گفت و گو با صبح توس؛ گفت: میزان تزریق روزانه واکسن در تمام نقاط شهرستان خواف برابر با هدف‌گذاری انجام شده صورت گرفته و در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نفر برای اجرای طرح واکسیناسیون در حال ارائه خدمت هستند و در کنار تیم حوزه سلامت، نیروی محترم بسیج مردمی نیز در امر اطلاع رسانی و رعایت دستور العمل ها کمک کننده هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی  با بیان اینکه تزریق واکسیناسیون کرونا براساس اولویت سنی افراد انجام می شود، بیان داشت: هم اکنون تزریق واکسن به افراد بالای ۳۰ سال در حال انجام است و با اعلام گروه‌های سنی جدید از سوی وزارت بهداشت به سرعت گروه‌های جدید در برنامه شبکه بهداشت قرار خواهند گرفت.

,

سنجرانی با اشاره به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس در این رابطه یادآور شد: با همکاری آموزش و پرورش و راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون، بیش از ۸۰ درصد از فرهنگیان شهرستان نیز واکسینه شدند.

شهرستان خواف هم اکنون در وضعیت نارنجی بیماری کرونا قرار دارد، تا کنون ۲۵ هزار و ۴۳۷ نفر بالای ۴۰ سال در نوبت اول و ۱۱ هزار و ۹۵۴ نفر نیز در نوبت دوم واکسینه شده اند.
 

,
,
,
,

مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح شهرستان خواف، واقع در تالار پامچال روبروی پارک وحدت و همچنین مراکز شبانه روزی سنگان، سلامی و قاسم آباد درتمامی ایام هفته از ساعت ۸ لغایت ۱۳:۳۰ فعال و برنامه واکسیناسیون را در این شهرستان دنبال می کنند.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه