اخبار داغ

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان:

مهدکودک‌ها می‌توانند از محصولات و تولیدات کانون پرورش فکری استفاده کنند/ آمادگی مدیریت مهدکودک‌ها را به صورت تخصصی داریم

مهدکودک‌ها می‌توانند از محصولات و تولیدات کانون پرورش فکری استفاده کنند/ آمادگی مدیریت مهدکودک‌ها را به صورت تخصصی داریم
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: طبق اعلام از مرکز، مهدکودک‌ها می‌توانند از محصولات و تولیدات کانون استفاده کنند و در خصوص مدیریت مهدکودک‌ها تاکنون دستورالعملی به کانون ابلاغ نشده اما اگر این اتفاق بیفتد، کانون آمادگی مدیریت مهدکودک‌ها به صورت تخصصی را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پس از واگذاری مدیریت مهدکودک‌ها به وزارت آموزش، سازمانی به نام تعلیم و تربیت کودکان تاسیس شد اما دستورالعملی در این رابطه به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابلاغ نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به نامه‌ای که اخیراً از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به استان‌ها ارسال شده است، خاطرنشان کرد: طبق این نامه به مهدکودک‌ها اعلام شده که ارتباط خود با کانون را بیشتر کرده و حداقل بتوانند از محصولات، تولیدات، کتاب و لوازم تخصصی کانون استفاده کنند.

,

نوری افزود: مهدکودک‌ها در گذشته از هر کتاب و محصولاتی برای تربیت کودکان استفاده می‌کردند که ممکن است مورد تایید تخصصی این حوزه نباشد.

,

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: علت بِرند شدن کانون به این دلیل این است که برای تمام تولیدات خود در بخش‌های مختلف، حساسیت نشان داده است.

,

وی اظهار کرد: به همین دلیل، ابلاغ شده که هر کتاب و محصولی را نمی‌توان وارد مراکز کانون کرد و در اختیار اعضا قرار داد و حتما باید از تولیدات مورد تایید خود کانون باشد که به صورت علمی‌تر و تخصصی‌تر تدیون و تولید شده است.

,

نوری با بیان اینکه مهدکودک‌ها می‌توانند از محصولات کانون استفاده کنند، خاطرنشان کرد: طبق اعلام از مرکز، مهدکودک‌ها می‌توانند از محصولات و تولیدات کانون استفاده کنند و در خصوص مدیریت مهدکودک‌ها تاکنون دستورالعملی به کانون ابلاغ نشده اما اگر این اتفاق بیفتد، کانون آمادگی مدیریت مهدکودک‌ها به صورت تخصصی را دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه