اخبار داغ

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

ارزی اختصاصی تامین نهاده های دامی باید به دست تولید کننده برسد

ارزی اختصاصی تامین نهاده های دامی باید به دست تولید کننده برسد
رحمت الله نوروزی گفت: ارزی که برای تامین نهاده های دامی اختصاص می یابد، باید بدست تولید کننده برسد تا مصرف کننده آن را با قیمت مصوب تهیه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمت اله نوروزی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: یکی از دغدغه های نمایندگان مجلس و رییس دولت، تامین کالاهای اساسی است و در زمان تصویب بودجه امسال هم در جلسات کمیسیون و هم در صحن علنی مجلس این موضوع مدنظر بود.

وی افزود: امیدواریم آیت الله رئیسی با قولهایی که به مردم دادند و البته با دلسوزی که دارند موضوع تامین کالاهای اساسی را به خوبی مدیریت کنند البته مجلس هم نظارت خواهد کرد.

وی عنوان کرد: از جمله موارد تامین کالاهای اساسی که توسط مجلس پیگیری خواهد شد مربوط به بحث تخصیص ارز نهاده های دامی است که مجلس باید نظارت کند ارزی که برای نهاده های دامی در نظر گرفته می شود در اختیار تولید کننده قرار گیرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید شرایط به گونه ای باشد که ارز نهاده های دامی به سمت ابعاد خاص و در نهایت به جیب واردکنندگان و دلالان برود.

نوروزی تصریح کرد: ارزی که برای تامین نهاده های دامی اختصاص می یابد، باید بدست تولید کننده برسد تا مصرف کننده آن را با قیمت مصوب تهیه کند.

وی افزود: در سنوات گذشته هنگامی که نهاده های دامی از طریق بندر امام خمینی(ره) وارد کشور می شد دو سه شرکت صوری تشکیل می شد و در نهایت نهاده های دامی با قیمتی گزاف به دست مصرف کننده می رسید که اکنون باید این رویه اصلاح شود البته وزیر مربوطه در جلسه رای اعتماد و همچنین در جلسه با نمایندگان مجلس قول رسیدگی به این موضوع را داده است.

 
انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه