اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فارسان:

۳۰ هزار دز واکسن در فارسان تزریق شد

۳۰ هزار دز واکسن در فارسان تزریق شد
ضرغام حیدری گفت: تاکنون بیش از ۳۰ هزار دُز واکسن تزریق داشته‌ایم و در تمام مراکز جامع سلامت شهرستان فارسان نیز همکاران آماده خدمت گذاری و انجام واکسیناسیون علیه بیماری کرونا هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ضرغام حیدری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرکرد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: برنامه واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در شهرستان فارسان در مراکز تجمیعی واکسیناسیون در حال اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

حیدری در ادامه افزود: مراکز تجمیعی ما سه مرکز است که شامل سالن ولایت سپاه، خیریه هلال‌احمر و خیریه چهارده معصوم شهرستان می‌باشد و در تمام مراکز جامع سلامت شهرستان فارسان نیز همکاران آماده خدمت گذاری وانجام واکسیناسیون علیه بیماری کرونا هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از راه‌های پیشگیری از بیماری کرونا بحث انجام واکسیناسیون و ایمن‌سازی می‌باشد از تمامی همشهریان و مردم عزیز خواهشمندیم به مراکز تحت پوشش خود مراجعه وجهت امر واکسیناسیون اقدام نمایند.
 
حیدری تصریح کرد: تاکنون بیش از 30 هزار دُز واکسن تزریق داشته‌ایم تزریق جهت گروه‌های در معرض خطر، بیماران سرطانی، بیماران خاص و سایر اقشار و کارمندان بانک، فرهنگیان، اساتید و قضات شهرستان نیز علیه این بیماری واکسینه شده‌اند.
 
وی عنوان کرد: در این راستا تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم با شروع واکسیناسیون هر قشر و گروه سنی، تعداد پایگاه‌های واکسیناسیون را افزایش دهیم تا شاهد تجمع مردم و معطلی آن‌ها در این مراکز نباشیم.
 
حیدری در پایان گفت: افرادی که حتی دُز دوم واکسن را هم دریافت کرده‌اند، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و حتماً ماسک بزنند.


انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه