اخبار داغ

رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان:

پیگیری های آیت الله رئیسی به واکسیناسیون عمومی سرعت بخشید/ واکسیناسیون روزانه ۱۵۰ هزار در دستور کار استان

پیگیری های آیت الله رئیسی به واکسیناسیون عمومی سرعت بخشید/ واکسیناسیون روزانه ۱۵۰ هزار در دستور کار استان
رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: در زمینه تأمین واکسن در حال حاضر با مشکلی مواجه نیستیم، خوشبختانه این امر به دلیل پیگیری‌های شخص رئیس جمهور محقق شده است، همچنین از چند روز گذشته تاکنون کاهش تعداد مبتلایان بیماری کرونا را داریم، اما باید توجه داشت که شیب کاهشی به دلیل عدم رعایت شهروندان و حضور در تجمعات به کندی پیش می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ کمال حیدری  ظهر امروز دوشنبه بیست و دوم شهریورماه در نشست خبری آنلاین در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون اظهار کرد: تاکنون دو میلیون دز واکسن تزریق شده است، یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر دُز اول و ۷۴۰ هزار نفر دز دوم را دریافت کردند، در برخی از شهرستان‌ها میزان واکسیناسیون به ۶۰ درصد رسیده است، در مجموع در استان اصفهان ۳۵ درصد از مردم دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

*واکسیناسیون روزانه ۶۰ هزار نفر در اصفهان

, *واکسیناسیون روزانه ۶۰ هزار نفر در اصفهان, *واکسیناسیون روزانه ۶۰ هزار نفر در اصفهان,

رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان افزود: تعداد کمی واکسن کووبرکت موجود است و عمده واکسن در حال تزریق در استان اصفهان سینوفارم است، از امروز ظرفیت واکسیناسیون به ۶۰ هزار نفر رسیده است، همچنین در آینده افزایش تعداد لاین‌های مراکز واکسیناسیون برای رسیدن به واکسیناسیون روزانه ۱۵۰ هزار دُز را در دستور کار داریم.

,

*سربازها و دانشجویان برای واکسینه شدن به گوش باشند

, *سربازها و دانشجویان برای واکسینه شدن به گوش باشند, *سربازها و دانشجویان برای واکسینه شدن به گوش باشند,

وی ابراز داشت: از هفته آینده واکسیناسیون سربازخانه‌ها را در دستور کار قرار می‌دهیم و پس از آن واکسینه کردن فعالان مراکز صنعتی را در دستور کار داریم، ما قصد نداریم مراکز واکسیناسیون را به صورت ۲۴ ساعته انجام دهیم، اما  مرکز پل شهرستان و بیمارستان الزهرا در حال حاضر تا ساعت ۲۳ فعالیت دارند و تعداد این مراکز افزایش خواهد یافت، همچنین در دانشگاه‌ها ۲۰۸ هزار دانشجو را واکسینه خواهیم کرد، امیدواریم این طرح تا پایان هفته به صورت کامل اجرایی شود.

,

حیدری اعلام کرد: در فضای مجازی خبری مبنی بر واکسیناسیون عمومی در مراکز واکسیناسیون برای همه گروه‌های سنی منتشر شد که صحت ندارد،  فضای مجازی مسموم است و شهروندان باید به رسانه‌های معتبر در این زمینه استناد کنند. و گوش به زنگ اعلام رسانه های معتبر باشند، ۳۱۸ هزار نفر متولد ۵۳ تا ۵۸ در استان اصفهان هستند،  برای مراجعه همه این افراد برای تزریق واکسن فراخوان داده‌ایم و متولدین سال‌های ۵۹ و ۶۰ نیز از هفته آینده در لیست واکسیناسیون قرار می‌گیرند.

,

*واکسیناسیون حداکثری مردم، با پیگیری های رئیس جمهور سیزدهم 

, *واکسیناسیون حداکثری مردم، با پیگیری های رئیس جمهور سیزدهم , *واکسیناسیون حداکثری مردم، با پیگیری های رئیس جمهور سیزدهم ,

وی متذکر شد: در زمینه تأمین واکسن در حال حاضر با مشکلی مواجه نیستیم،  خوشبختانه این امر به دلیل پیگیری‌های شخص رئیس جمهور محقق شده است، همچنین از چند روز گذشته تاکنون کاهش تعداد مبتلایان بیماری کرونا را داریم،  اما باید توجه داشت که شیب کاهشی به دلیل عدم رعایت شهروندان و حضور در تجمعات به کندی پیش می‌رود و همچنان نگران شرایط هستیم چرا که در وضعیت شکننده قرار داریم.

,

رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان بیان کرد: دز سوم واکسیناسیون برای افرادی که در مراکز درمانی کرونایی فعالیت دارند و خانواده آنها، در حال اجرایی شدن است و در این برنامه دو نفر از اعضای خانواده با معرفی خود کادر درمان اجرایی می‌شود.

,

وی ادامه داد: در برخی از صنایع بزرگ اعلام آمادگی کردند که خارج از پروتکل واکسینه شوند و هزینه واکسیناسیون را پرداخت می‌کنند، در این راستا ما  با دریافت هزینه نیروهای آنها را واکسینه کردیم و این امر در شرکت‌هایی مانند فولاد مبارکه انجام شد و شرکت سایپا اولین صنعت در کشور  بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه