اخبار داغ

با افت ۱۴ هزار واحدی شاخص بورس رخ داد؛

ادامه روند نزولی بازار سهام برای دومین روز متوالی/ ارزش معاملات به ۴۰ هزار میلیارد تومان نزدیک شد

ادامه روند نزولی بازار سهام برای دومین روز متوالی/ ارزش معاملات به ۴۰ هزار میلیارد تومان نزدیک شد
بازار سرمایه در روز میانی هفته و برای دومین روز متوالی روند نزولی خود را ادامه داد و شاخص بورس افت ۱۴ هزار و ۷۰۹ واحد کاهش به ارتفاع یک میلیون و ۴۷۵ هزار واحد رسید؛ ارزش معاملات بازار هم به عدد ۴۰ هزار میلیارد تومان نزدیک شد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز دوشنبه برای دومین روز متوالی نزولی بود. روز گذشته  بازار سرمایه معاملات خود را با افت قیمت ها آغاز کار کرد، اما معاملات امروز متعادل و نوسانی آغاز شد. در ادامه با بهبود تقاضا از افت شاخص کم شد ولی فشار فروش تا دقایقی پایانی ادامه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاملات امروز در حالی آغاز شد که تقابل فروشندگان و خریدران بود اما در نهایت فروشندگان برتر بودند و بازار سرمایه همچنان حرکت نزول خود را ادامه داد و شاخص کل بورس مانند افت ۱۴ هزار واحدی را ثبت کرد.

,

 

,

معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۵۳۵ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۱۹ میلیارد و ۶۷۸ میلیون سهم و اوراق مالی را دست به دست کردند.

, معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۵۳۵ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۱۹ میلیارد و ۶۷۸ میلیون سهم و اوراق مالی را دست به دست کردند.,

ارزش کل معاملات بازار سرمایه به بیش از ۳۹ هزار و ۳۰۹ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود حدود ۷۳۷۷ میلیارد تومان بود. حقیقی‌ها امروز بیش از ۵۵۴  میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۱۴ هزار و ۷۰۹ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۵ هزار و ۲۷۴ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن با  ۶۰۵۹ واحد کاهش رقم ۴۴۴ هزار و ۶ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۱۴ هزار و ۷۰۹ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۵ هزار و ۲۷۴ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن با  ۶۰۵۹ واحد کاهش رقم ۴۴۴ هزار و ۶ واحد را ثبت کرد.,

معامله گران بیش از ۱۰ میلیارد و ۹۵۶ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۸۶۵ هزار معامله به ارزش ۷۵۷۱ میلیارد تومان را دادوستد کردند.

,

نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، ملی صنایع مس ایران، مخابرات ایران، پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه گذاری تامین اجتماعی بیشترین اثر منفی را روی شاخص بورس گذاشتند.

,

 

,

شاخص کل فرابورس هم امروز نزولی بود و با ۲۶۶ واحد افت به ۲۲ هزار و ۱۳۰ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس هم امروز نزولی بود و با ۲۶۶ واحد افت به ۲۲ هزار و ۱۳۰ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس با انجام ۶۷۱  هزار معامله مالکیت بیش از ۸ میلیارد و ۷۲۲ میلیون سهم و اوراق مالی را دست به دست کردند که ارزش آن به حدود ۳۱ هزار و ۷۳۸میلیارد تومان رسید.

,

نمادهای بیمه پاسارگاد، سرمایه گذاری صبا تامین، پلیمر آریاساسول، فرابورس ایران، پتروشیمی تندگویان، ذوب آهن اصفهان و مدیریت انرژی امید تابان هور با بیشترین اثر منفی در نزولی شدن شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند.

,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه