اخبار داغ

ابهام در بودجه پروژه‌ای با عمر ۴ ساله!/ آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه همچنان در بلاتکلیفی+فیلم

ابهام در بودجه پروژه‌ای با عمر ۴ ساله!/ آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه همچنان در بلاتکلیفی+فیلم
فرماندار کهگیلویه با تاکید براینکه اجرای پروژه آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه از خواسته‌های بحق مردم است، خواستار تسریع در روند اجرای کار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس فرماندار کهگیلویه با همراهی جمعی از خبرنگاران و مدیران در بازدید از پروژه آب رسانی به چهار شهر دهدشت، سوق، لنده و چرام دیدن کردند و مشکلات این طرح  بررسی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
 
,

 سرپرست کارگاه این طرح در این دیدار با اشاره به  ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه گفت: یک هزار و ۴۰۰ تن لوله در دست اقدام است که در سه ماه آینده انجام خواهد شد.

,

ابراهیم پور محمدی با بیان اینکه اجرای این لوله ها پروژه به ۴۰ درصد پیشرفت دست خواهد یافت افزود: مشکلی که با آن مواجه هستیم تغییر نرخ پیمان بوده که با اصلاح قیمت ها، سازندگی برای این پروژه، آمادگی کامل دارد.

,

, ,
 
,

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۰ میلیارد تومان در این طرح هزینه شده، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتیار جدید نیاز بوده که در حال حاظر در قالب این قرار داد امکان اجرا و پرداخت آن نیست.

,

فرماندار کهگیلویه در بازدید نیز گفت: با توجه به اهمیت این طرح، در سطح این شهرستانها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و فضای مجازی پر شده اینکه طرحی که از سال۹۵ آغاز شده ولی تا کنون ۳۰ درصد پیشرفت داشته سرنجام به کجا خواهد رسید.

,

دارا کریمی نژاد ابهامات کلی در این طرح را در حوزه بودجه عنوان کرد و افزود: اول پروژه ای به این بزرگی با وضعیت هزینه قطره چکانی تزریق شده و پیش رفته است که اگر به همین وضعیت طرح پیش رفته،  حق آبه ما از بین می رود. 

,
مقام ارشد اجرایی شهرستان ادامه داد: اگر این طرح اجرایی شود، هم مهاجرت کم شده و به تبع آن مهاجرت معکوس رخ خواهد داد که اشتغال‌زایی و امید افرینی از دیگر مواهیب این طرح است. 
,

کریمی نژاد بیان داشت: مسولان استانی و نماینده شهرستان‌های کهگیلویه،چرام، لنده و بهمئی در مجلس کارگروهی تشکیل داده و این پروژه را از این حالت بودجه قطره چکانی خارج کرده که دیگر درنگ برای این طرح جایز نیست.

,

, ,

وی گفت: مسولان از این پروژه سرکشی کرده و معلوم شود چه کسانی فتیله بودجه این طرح را پایین می کشند. این آب حق ابه شهروندان بوده و ابهامات باید رفع شوند.

,

این مسئول در ادامه گفت: استاندار، فرماند آینده، نماینده مجلس با پیگیری ها، در جهت پیش رفت پروژه گام برداشته که در یک سال آینده تعیین تکلیف شود.

,

کریمی نژاد در پایان عنوان کرد: عدم اجرای بموقع این پروژه ها با توجه به مسائلی که کارشناسان مطرح می کنتد قابل حل بوده و امید است که با یک همت استانی و کشوری بتوانیم بودجه مورد نیاز را برای این طرح در نظر گرفته و به یکی از خواسته های بحق مردم این منطقه جامه عمل بپوشانیم.

,

خبرنگار: وحیده آبید

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه