اخبار داغ

فرماندار تربت حیدریه:

برخی بانک‌ها به دنبال ایجاد نارضایتی بین مردم هستند

برخی بانک‌ها به دنبال ایجاد نارضایتی بین مردم هستند
شرافتی راد با انتقاد صریح از برداشت های متفاوت مدیران بانکها از بخش نامه ها و دستورالعمل ها، بر نظارت دقیق و موثر مدیران بر زیر مجموعه خود تاکید کرد و افزود: متاسفانه برخی کارشناسان بانک ها به دنبال تولید نارضایتی بین مردم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حسین شرافتی راد، معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه ظهر امروز در نخستین جلسه شورای هماهنگی بانکهای تربت حیدریه اظهار داشت: برداشت مدیران بانکی از دستورالعمل ها و بخش نامه های متقاوت است و این در حالی است که قانون برای توسعه و پیشرفت و فلسفه قانونمنداری خدمت به مردم است، اما برخی کج سلیقه گی ها در این مسیر خلل وارد می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی بر نظارت دقیق و موثر مدیران عامل بانک ها بر زیر مجموعه خود تاکید کرد و افزود: متاسفانه برخی کارشناسان بانک ها به دنبال تولید نارضایتی بین مردم هستند.

,

شرافتی راد با بیان اینکه پشتوانه اصلی این انقلاب و نظام مردم هستند، گفت: این صندلی و کرسی که امروز مدیران بر آن تکیه کردند مرهون شهدا و ایثارگران و خانوده انان است و روا نیست که برخی افراد با کج سلیقه گی خود به آن آسیب برسانند، لذا اگر نظارت ها درست انجام بشود نارضایتی اجتماعی پدیدار نخواهد شد.

,

وی اظهار کرد: برخی بانک‌ها اسناد و مدارکی را مقابل  متقاضیان قرار می‌دهند که فقط باید یک مترجم معنی این درخواست‌ها را ترجمه کند.

,

فرماندار تربت حیدریه خاطر نشان کرد: برخی بانک ها برای پرداخت 20 میلیون تومان وام کمک معیشت که پدر یک خانواده شرمنده افراد تحت تکفل خود نشود تقاضای مجوز شغلی، چک صیاد، کپی سند اموال، اجاره نامه و خیلی از مدارکی می کنند که قابل هضم نیست و این موانع ضروری است که رفع شود.

,

شرافتی‌راد اظهار کرد: بانک‌ها باید بر این نکته واقف باشند نباید پولی را که دولت در اختیار شما قرار ‌داده تا به متقاضیان پرداخت کنید، برایش ناز کرده و مشکل‌سازی و سنگ‌اندازی کنید.

,

وی گفت: چرا باید یک کارآفرین در بخش عقیق بایگ این خطه، آنقدر اذیت شود تا مجبور شود محصولش را در بازار رضای مشهد عرضه کند؟

,

تحقق 100 درصدی جذب اعتبارات کمیته امداد

, تحقق 100 درصدی جذب اعتبارات کمیته امداد,

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تربت حیدریه گفت: اساسی ترین کارکرد کمیته توانمند سازی مددجویان با محوریت اشتغالزایی و کارآفرینی از طریق منابع بانکی ماده 16، توسعه روستایی و صندوق توسعه امداد ولایت است.

,

سید سعید عبدالله زاده بیان کرد: بر همین اساس و از طریق ماده 16 در سال گذشته 13 میلیارد تومان اعتبار بصورت 100 درصدی جذب شده و بر اساس ارزیابی ها و نظارت کمترین انحرافات را در پرداخت ها برای طرح ها داشتیم.

,

وی با اشاره به اینکه اعتبارات امسال برای جذب تسهیلات از محل ماده 16 حدود 27 میلیارد تومان شده، گفت: مهمترین و اساسی ترین مشکل مددجویان کمیته امداد موضوع ضامنین است که امیدواریم تدبیری بشود تا بتوانیم در روند توانمند سازی مددجویان در حوزه کارآفرینی و اشتغالزایی که سعی شده افراد توانمند و باظرفیت معرفی بشوند موفق عمل کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه