اخبار داغ

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

بارش خفیف برای گلستان و مازندران و شرق گیلان/ آسمانی صاف برای تهران

بارش خفیف برای گلستان و مازندران و شرق گیلان/ آسمانی صاف برای تهران
سازمان هواشناسی اعلام کرد: فردا پنج‌شنبه ۲۵ شهریور در ساعات بعدازظهر بارش خفیف در استان‌های گلستان و مازندران، همچنین شرق گیلان پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت جوی کشور اعلام کرد: فردا پنج‌شنبه ۲۵ شهریور در ساعات بعدازظهر بارش خفیف در استان‌های گلستان و مازندران، همچنین شرق گیلان پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم است.

امروز بعد از ظهر و فردا سرعت وزش باد در برخی ساعات در نوار شرقی کشور افزایش می‌یابد و در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان خصوصاً زابل، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

بعدازظهر جمعه ۲۶ شهریور در غرب سواحل خزر و استان‌های گیلان و غرب مازندران بارش پراکنده داریم.

شنبه ۲۷ شهریور نیز در شمال‌غرب کشور و شرق سواحل خزر بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و در سایر نقاط کشور آسمان صاف است.

بعدازظهر جمعه و روز شنبه در غرب سواحل دریای خزر و استان‌های گیلان و مازندران ابر و بارش پراکنده روی می دهد. همچنین روز جمعه در ایلام و خوزستان سرعت وزش باد افزایش می یابد.

آسمان تهران روز آینده صاف در اواسط وقت همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در چهار روز آینده آسمان تهران صاف است، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۵ درجه و ۲۵ بالای صفر خواهد بود.

امروز اهواز با بیشینه دمای ۴۴ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر‌کرد با کمینه دمای ۴ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه