اخبار داغ

گزارشی از یک اتفاق خوب؛

بوی ماه مهر با افتتاح ۲۵ پروژه آموزشی در البرز پیچید/ آغاز سال تحصیلی کرونایی؛ تا چند روز دیگر

بوی ماه مهر با افتتاح ۲۵ پروژه آموزشی در البرز پیچید/ آغاز سال تحصیلی کرونایی؛ تا چند روز دیگر
در آستانه ماه مهر و سال تحصیلی جدید روبان های چند مجتمع آموزشی فرهنگی در کرج بریده شد تا البرز به استقبال یک سال تحصیلی دیگر کرونایی برود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها تفاوت دولت مردمی سیزدهم با دولتی که اشرافی گری پایه و اساس آن شده بود بیشتر از هر زمان دیگری به چشم می خورد، وزرای کابینه آیت الله رئیسی هم همانند رئیس جمهور در آغازین روزهای فعالیت خود در تکاپو و تلاش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
در آستانه ماه مهر روبان های چند مجتمع آموزشی فرهنگی در کرج بریده شد، روز سه شنبه با حضور علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در کرج! شاید در باور کمتر کسی بگنجد که قبل از بازگشایی مدارس، دولتی نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشد. 
,
 
,
, ,
 
,
در سفری که انجام شد کاظمی از پروژه های البرز بازدید کرد تا بر آماده شدن بخشی از ۲ هزار و ۱۵۰ پروژه آموزشی کشور که در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ آماده شده نظارت کند، به گفته وی قریب به ۱۰ هزار کلاس درس و بیش از ۸ هزار چشمه سرویس بهداشتی هم افتتاح و میلیاردها تومان تجهیزات در سطح استان ها توزیع شده است.
,
 
,
بخشی از این طرح ها در البرز است و در سفر کاظمی به البرز دو متجمع آموزشی فرهنگی با عنوان حیات طیبه به بهره برداری رسید. سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان البرز به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ ۲۰ هزار متر مربع زمین برای ساخت این دو مجمتع به کار گرفته شده است.
,
 
,
, ,
 
,
کارگر ادامه می دهد؛ زیر بنای ۱۴ هزار متربع مربع برای دو مجتمع آموزشی البرز استفاده شد و به همراه ۲ سالن ورزشی که ۱۶۵۰ متر مربع و یک نمازخانه ۲۵۰ متر مربعی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰میلیارد تومان در قالب ۸۸ کلاس درس آماده و تحویل آموزش و پرورش استان البرز شد.
,
 
,
به گفتته عزیزالله شهبازی استاندار البرز، انتظار می رود در موضوع سرانه های آموزشی که در کیفیت آموزش تائیر بسزایی خواهد داشت تلاش مضاعفی شود. البته درمانگاه فرهنگیان استان البرز هم به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد که ۴ هزار متر مربع زیر بنا دارد.
,
 
,
, ,
 
,
سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش البرز به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ تا یک ماه آینده تجهیزات لازم به این درمانگاه اختصاص داده می شود، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، جراحی محدود، پارا کلینیک، دی کلینیک، چشم پزشکی و بخش های عمومی مختلف در این مرکز لحاظ شده است.
,
 
,
کاروان تجهیزات آموزشی ورزشی هم راهی شهرستان های البرز شد و به گفته حمیدی معاون سلامت وزارت آموزش و پرورش، دولت سیزدهم تخصیصات لازم را داده است، علاوه بر این اعتبارات بهداشتی هم در نظر گرفته شده تا مدارس بتواندند اقدامات لازم را در زمینه های بهداشتی انجام دهند.
,
 
,
و اما ۲۳ طرح دیگر آموزشی هم آماده بهره برداری شده اند و تا آغاز سال تحصیلی جدید میزبان دانش آموزان خواهند بود، بیش از ۴ هزار دانش آموز از ۲ مجتمع بهره برداری شده با حضور وزیر بهره مند خواهند شد تا مهرماه ۱۴۰۰ رنگ و بوی خاصی برای دانش آموزان به همراه داشته باشد.


 
 
,
,
,
,   ,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه