اخبار داغ

مدیر حج و زیارت استان یزد:

پیش ثبت‌نام ۲۶۰۰ زائر برای مراسم اربعین/هنوز هیچ مجوز رسمی از عراق صادر نشده است

پیش ثبت‌نام ۲۶۰۰ زائر برای مراسم اربعین/هنوز هیچ مجوز رسمی از عراق صادر نشده است
شریفی، مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: کار پیش ثبت‌نام ۲ هزار و ۶۰۰ زائر یزد برای مراسم اربعین حسینی انجام شده تا در صورت صدور مجوز از سوی عراق، کار اعزام زائران انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اصغر شریفی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا اظهار داشت: اکنون زمان زیادی تا اربعین حسینی باقی نمانده اما هنوز از سوی کشور عراق هیچ مجوزی برای پذیرش زائر به دلیل شرایط کرونایی صادر نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی عنوان کرد: عده زیادی از مردم یزد علاقمند به شرکت در مراسم اربعین حسینی هستند اما برنامه مشخصی در مورد اعزام آنها وجود ندارد.

,

شریفی ادامه داد: فعلاً کار پیش ثبت‌نام ۲ هزار و ۶۰۰ نفر انجام شده تا د رصورت صدور مجوز از سوی کشور عراق، مقدمات اعزام زائران فراهم شود.

,

مدیر حج و زیارت استان یزد تاکید کرد: پیش ثبت‌نام به معنای اعزام قطعی نیست بلکه در واقع به نحوی رزرو سهمیه اعزام است و در صورتی که کشور عراق مجوز صادر کند، بر اساس سهمیه استان، به ترتیب ثبت‌نام نسبت به صدور روادید و اعزام زائران اقدام خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: مشتاقان سفر اربعین در صورتی که مجوز اعزام برای آنها صادر شود، باید هر دو دوز واکسن خود را تزریق کرده باشند و بیماری زمینه ای نداشته باشند و گذرنامه آنها نیز حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد.

,

شریفی یادآور شد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت https://samah.haj.ir نسبت به پیش ثبت‌نام اقدام کنند.

, https://samah.haj.ir,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه