اخبار داغ

در دیدار با فرمانده ناجا مطرح شد؛

امنیت مطلوب در آذربایجان‌غربی برقرار است

امنیت مطلوب در آذربایجان‌غربی برقرار است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با فرمانده ناجا، بر وجود امنیت پایدار و مطلوب در آذربایجان غربی تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، در دیدار با سردار اشتری فرمانده ناجا که شامگاه روز گذشته برگزار شد، گفت: افزایش مقبولیت پلیس در بین مردم در این استان نیز افزایش یافته و امنیت مطلوب نیز در این استان برقرار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: نیروی انتظامی وظیفه گسترده ای دارد و همیشه در تمامی امور در وسط میدان بوده و این همه مسوولیت یک اراده قوی و سنگینی می خواهد که در تک تک نیروها وجود دارد.

,

امام جمعه ارومیه ادامه داد: امروز اعتماد عموم مردم بر اساس مشاهدات ما به پلیس بیشتر شده و تمامی کارهای پلیس نیز علمی تر و در راستای ارتقای سرمایه اجتماعی مقبولیت بهتری صورت گرفته است.

,

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه خدمت به مردم به ویژه با لباس مقدس نیروی انتظامی یک عبادت است، گفت: اجر و پاداش معنوی بزرگی برای این همه مجاهدت شبانه روزی در برقراری امنیت وجود دارد.

,

وی ابراز داشت: جذب و گزینش افرادی شایسته و ولایی بسیار مهم است و از ویژگی های خوب نیروی انتظامی این است که نسبت به عضو یابی نیروهای ولایی اقدام می کنند و ما نتیجه آن را در اخلاص کارکنان در ماموریت ها مشاهده می کنیم.

,

گفتنی است سردار اشتری در راستای بررسی وضعیت فعالیت پلیس و همچنین بررسی یگان های انتظامی، دیشب وارد آذربایجان غربی شده و امروز از یکی از مرزهای استان با کشورهای همسایه بازدید خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه