اخبار داغ

سخنگوی ستاد کرونا در استان البرز:

رکورد تزریق روزانه واکسن کرونا در البرز به ۴۰ هزار دوز رسید/ صاحبان خودرو با تزریق واکسن در ساعات منع تردد جریمه نمی شوند

رکورد تزریق روزانه واکسن کرونا در البرز به ۴۰ هزار دوز رسید/ صاحبان خودرو با تزریق واکسن در ساعات منع تردد جریمه نمی شوند
مهرداد بابایی گفت: افرادی که در ساعات ممنوعیت تردد شبانه واکسن کرونا تزریق کنند، جریمه آنها حذف خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سخنگوی ستاد کرونا در استان البرز با اشاره به اینکه خوشبختانه واکسیناسیون سرعت خوبی گرفته است، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: روز گذشته ۴۰  هزار دوز واکسن تزریق شد که این آمار دو برابر میزان واکسنی بود که هفته گذشته در یک روز تزریق می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مهرداد بابایی افزود: با برنامه ریزی که داریم درصدد افزایش مراکز و بالا بردن ساعت پذیرش افراد هستیم، اگر متقاضی باشد هم رقم تزریق واکسناسیون از آمار موجود هم بالاتر خواهد رفت.  از روز گذشته اعلام شد از ۴۰ سال به بالا یعنی دهه شصتی ها هم می توانند برای تزریق واکسن مراجعه کنند.
,
 
,
وی درباره واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ الی ۱۸ سال، اظهار داشت: برنامه برای تزریق واکسن در این سن وجود دارد اما هنوز قطعی زمان آن اعلام نشده و نوع واکسن هم مشخص نیست، پیش بینی ما این است که طی یک الی دو هفته آینده این موضوع مشخص می شود.
,
 
,
بابایی تصریح کرد: در حال حاضر یک مرکز در ۴۰۰ دستگاه کرج تا ۱۲ شب فعال شده است و بنا داریم مصلی مهرشهر هم تا ۱۲ شب فعال شود، اگر استقبال باشد این مراکز فعالیت خود را تا صبح هم ادامه خواهند داد. همچنین مهر ماه حضور در مدارس را نداریم اما سوم مهر بازگشایی می شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه فعالیت مدارس در مهرماه غیر حضوری است تا زمانی که شرایط واکسیناسیون بررسی شود، گفت: دوز سوم واکسن کرونا برای عموم الزامی نیست، صرفا برای کادر درمان و افراد دارای بیماری دوز سوم توصیه می شود، همچنین احتمال فراخوان افراد دارای بیماری صعب العلاج هم وجود دارد.
,
 
,
بابایی افزود: افرادی که در ساعات ممنوعیت تردد شبانه واکسن کرونا تزریق کنند، جریمه آنها حذف خواهد شد، در حال حاضر ۱۰۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های البرز بستری هستند و آمار مراجعه بیماران سرپایی در روز هم ۳ هزار نفر است.
,
 
,
سخنگوی ستاد کرونای البرز با اشاره به اینکه آمار مذکور در هفته گذشته نزولی بوده است، خاطر نشان داشت: آمار مراجعات همچنان قابل توجه است و هنوز زنگ بندی ها تغییر نکرده است، حتی اگر رنگ بندی هم تغییر کرد و واکسینه هم شدیم باید استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی را هم مد نظر داشته باشیم.
,
 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه