اخبار داغ

رئیس هیئت کشتی کوهدشت:

رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور در کوهدشت برگزار می‌شود

رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور در کوهدشت برگزار می‌شود
نعمتی گفت: رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان کوهدشت در ورزشگاه شهید عالیپور و سالن شهدای کشتی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: روزهای ۱۷ تا ۱۹ مهرماه سال جاری رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور برای اولین بار به میزبانی شهرستان کوهدشت در ورزشگاه شهید عالیپور و سالن شهدای کشتی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در این دوره از مسابقات دوتیم از لرستان حضور داشته و تعداد ۱۰ کشتی‌گیر از شهرستان نیز در بین آن‌ها قرار دارند.

,

رئیس هیئت کشتی کوهدشت عنوان کرد: کشتی شهرستان از ظرفیت خوبی برخوردار بوده و دارای ورزشکارانی با پتانسیل در حد جهانی است.

,

وی تصریح کرد: اخیراً در مسابقات جهانی کشتی ناشنوایان که در ترکیه برگزار شد چهار نفر از کوهدشت به‌عنوان کشتی‌گیر و سه نفر نیز به‌عنوان مربی حضور داشتند که در این رقابت‌ها دو نفره و یک مقام چهارمی به دست آمد.

,

نعمتی با اشاره به حضور پنج نفر از بانوان در کلاس مربیگری استان، گفت: کلاس مربیگری آقایان در ایلام برگزار شد که در آن هفت نفر از کوهدشت پذیرفته شدند.

,

رئیس هیئت کشتی کوهدشت بیان کرد: از حمایت‌های ریاست فدراسیون کشتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، هیئت کشتی استان، مسئول اداره ورزش و جوانان کوهدشت در راستای برگزاری این رقابت‌ها نهایت تقدیر را داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه