اخبار داغ

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان:

باشگاهداران به لحاظ معیشتی شرایط سختی را سپری می‌کنند

باشگاهداران به لحاظ معیشتی شرایط سختی را سپری می‌کنند
سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: مشکلات باشگاه‌های ورزشی به کرّات و بارها بیان شده و باشگاهداران متاسفانه شرایط سختی را به‌ویژه به لحاظ معیشتی سپری می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی حمزه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام طبق آیین‌نامه جدید در گروه 2 قرار گرفته و در وضعیت قرمز، مجوز فعالیت ندارند و به همین دلیل هم‌اکنون تعطیل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی در خصوص مشکلات باشگاهداران خاطرنشان کرد: متاسفانه باشگاهداران به دلیل تعطیلی‌های مکرر و طولانی‌مدت در سختی و مشکلات زیادی هستند و معیشت باشگاهداران بسیار ضعیف شده است.

,

حمزه‌پور افزود: مشکلات باشگاه‌های ورزشی به کرّات و بارها بیان شده و باشگاهداران متاسفانه شرایط سختی را به‌ویژه به لحاظ معیشتی سپری می‌کنند.

,

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان در خصوص تعطیلی و جمع‌آوری کامل باشگاه‌های ورزشی گفت: تعدادی از باشگاه‌های ورزشی به دلیل مشکلات ناشی از تعطیلی‌های طولانی‌مدت، اقدام به جمع‌آوری کردند که آمار دقیق آن در حوزه امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان موجود است.

,

وی در خصوص تسهیلات کرونایی اظهار داشت: اعطای تسهیلات کرونایی به باشگاه‌های آسیب‌دیده ادامه دارد و باشگاه‌هایی که تاکنون تسهیلات دریافت نکرده‌اند می‌توانند نسبت به ثبت‌نام جهت دریافت تسهیلات اقدام کنند.

,

حمزه‌پور با اشاره به فراخوان ثبت‌نام از داوطلبان ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان خاطرنشان کرد: داوطلبان ریاست این هیات ثبت‌نام کرده‌اند و هم‌اکنون در مرحله استعلام قرار دارند.

,

وی افزود: منتظر طی مراحل اداری از جمله استعلام داوطلبان هستیم تا با هماهنگی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان بتوانیم مجمع انتخابات ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان را در آینده نزدیک برگزار کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه