اخبار داغ

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در زنجان:

۴ هزار بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند زنجانی توزیع می‌شود

۴ هزار بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند زنجانی توزیع می‌شود
دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان از توزیع ۴ هزار بسته لوازم‌التحریر در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در بین دانش‌آموزان نیازمند در سطح استان زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمان هادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید 4 هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در سطح استان توزیع می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه رزمایش این اقدام، فردا (پنج‌شنبه 25 شهریور) برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بسته‌های لوازم‌التحریر آماده شده و هفته بعد و قبل از آغاز ماه مهر توسط گروه‌های جهادی در سطح استان به دست دانش‌آموزان نیازمند می‌رسد.

,

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان، ارزش ریالی هر بسته را حدود 300 هزار تومان بیان کرد و گفت: این بسته‌ها شامل لوازم‌التحریر و لوازم مورد نیاز مدرسه برای دانش‌آموزان است.

,

وی با اشاره به آماده‌سازی بسته‌های معیشتی و بهداشتی برای ایام اربعین حسینی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که 8 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در ایام اربعین در بین خانواده‌های نیازمند در سطح استان توزیع شود.

,

هادی‌نژاد خاطرنشان کرد: همچنین تعدادی جهیزیه نیز آماده شده که در آینده نزدیک، تحویل زوج‌های نیازمند خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه