اخبار داغ

مدیر اجرایی مرکز واکسیناسیون بحر العلوم شاهین شهر:

۴۰ تا ۶۰ درصد جمعیت شاهین شهر متقاضی دریافت واکسن برکت/ توانایی تزریق ۴ تا ۵ هزار دوز واکسن به صورت روزانه داریم

۴۰ تا ۶۰ درصد جمعیت شاهین شهر متقاضی دریافت واکسن برکت/ توانایی تزریق ۴ تا ۵ هزار دوز واکسن به صورت روزانه داریم
مدیر اجرایی مرکز واکسیناسیون بحر العلوم شاهین شهر ادامه داد: در شهرستان شاهین‌شهر و میمه باتوجه به فرهنگ و سطح عقاید و اعتقادات مردم استقبال از واکسن برکت خوب بوده و اگر بتوانیم واکسن برکت را تامین بکنیم می‌توان گفت که بیش از ۴۰ تا ۶۰ درصد جمعیت داخل مرکز‌ها متقاضی دریافت واکسن برکت خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اشکان علیمرادی جزی در گفت و گو با صاحب نیوز گفت: روزانه تعداد ۳۵ نفر از نیروهای داوطلب قرارگاه شهید سلیمانی در مرکز واکسیناسیون بحرالعلوم شاهین شهر مشغول به فعالیت هستند که در مرکز بحرالعلوم که ویژه قرارگاه شهید سلیمانی است و در سایر مراکز بهداشتی نیز میانگین بین دو تا پنج نفر نیرو فعالیت دارند که بطور متوسط در کل شهرستان ۴۵ نفر از نیروهای قرارگاه شهید سلیمانی روزانه همکاری می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر اجرایی مرکز واکسیناسیون بحر العلوم شاهین شهر ادامه داد: خوشبختانه تاکنون هیچ‌گونه عوارضی در محل واکسیناسیون چه بعد و چه قبل از آن نداشته‌ایم. در شهرستان شاهین‌شهر و میمه باتوجه به فرهنگ و سطح عقاید و اعتقادات مردم استقبال از واکسن برکت خوب بوده  و اگر بتوانیم واکسن برکت را تامین بکنیم می‌توان گفت که بیش از ۴۰ تا ۶۰ درصد جمعیت داخل مرکز‌ها متقاضی دریافت واکسن برکت خواهند بود و علی الخصوص این روند در جوان‌ها بیشتر است.

,

وی در ادامه اشاره کرد: به شرط تامین واکسن که به لطف خداوند روند خوبی را شاهد بوده و ما توانایی تزریق واکسن بین ۴ تا ۵ هزار دوز واکسن را بصورت روزانه در این مرکز داریم.

,

علیمرادی در پایان تاکید کرد: با لطف خداوند و با توجه به سرعت عمل نیروها در این مرکز میزان رضایتمندی مردم از این مرکز بسیار بالا است و طبق ساعتی که ارسال شده هنگامیکه مراجعه می‌کنند برگه نوبت به آن‌ها داده می‌شود و حدودا بین ۲۰ تا ۴۰ دقیقه معطلی، کار آن‌ها حل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه