اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

سلامت دانش آموزان و معلمان اولویت بازگشایی مدارس است/ سه گام برای بازگشایی مدارس در نظرگرفته شده است

سلامت دانش آموزان و معلمان اولویت بازگشایی مدارس است/ سه گام برای بازگشایی مدارس در نظرگرفته شده است
مهدی مودی گفت: بازگشایی مدارس در 3 مهر صورت می گیرد که سه گام برای بازگشایی مدارس در نظر گفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، مهدی مودی در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: بازگشایی مدارس در ۳ مهر صورت می گیرد که سه گام برای بازگشایی مدارس در نظر گفته شده است.

 مودی خاطر نشان کرد:  در مرحله اول دانش آموزان  کلاس هایی با ظرفیت پایین تر از ۱۵ نفر و یا مدارسی که زیر ۵۰ نفر دارند که در مجموع ۹۰۰ آموزشگاه استان دارای ۱۵نفر هستند و همچنین متوسطه اول و دوم بخش آموزش مهارتی و فنی حرفه ای و مناطق عشایری که به شبکه شاد دسترسی ندارند حضوری خواهد بود.

 وی گفت: در مرحله دوم مدارسی که تا ۱۵۰ دانش آموز دارند به صورت آموزش ترکیبی مجازی و حضوری و با برنامه ریزی زوج و فرد پس از واکسیناسیون ۱۰۰ درصدی فرهنگیان آموزش آنها که از ۲۰ مهر ماه شروع خواهد شد.

 مودی گفت: مرحله سوم که شامل مدارس دانش آموزان با ظرفیت بیش از ۱۵۰نفر است اشاره کرد و گفت: این مدارس به صورت محدود و غیر حضوری خواهند بود اما اگر برای دانش آموزی در خصوص آموزش اشکالی ایجاد شد در طول هفته فقط یکبار کلاس رفع اشکال برگزار خواهد شد.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: سلامت دانش آموزان و همکاران در بازگشایی مدارس در اولویت قرار دارد که تا هفته بعد بسته های بهداشتی به مدارس ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه