اخبار داغ

سرپرست شهرداری تربت حیدریه:

تعریض ورودی تربت حیدریه از سمت گناباد به‌زودی اجرایی می‌شود

تعریض ورودی تربت حیدریه از سمت گناباد به‌زودی اجرایی می‌شود
تربت حیدریه-عظیمی گفت: یکی از ضروریات مبلمان شهری تربت حیدریه تعریض ورودی‌های این شهر است و با تفاهم نامه‌ای که بین شرکت زیرساخت و اداره راهداری با شهرداری منعقد شده بزودی عملیات اجرایی تعریض از سمت محور گناباد آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالقاسم عظیمی، سرپرست شهرداری تربت حیدریه در گفت‌و‌گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: روز گذشته با حضور قائم مقام معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیر کل ساخت و توسعه راه های منطقه شمال شرق، سرپرست شهرداری، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر و رئیس اداره راه و حمل و نقل تفاهم‌نامه همکاری جهت تعریض ورودی شهر از سمت گناباد منعقد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: تعریض، بهسازی و زیباسازی ورودی‌های شهر یکی از ضروریات است و بخشی از این کار در حیطه و وظایف شهرداری است و بخشی دیگر مربوط به اداره راه است ولی شرایط مالی و بودجه ای این نهادها پاسخگوی این پروژه نیست.

,

عظیمی بیان داشت: با همراهی و پیگیری نماینده شهرستان و رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد تا شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، وابسته به وزارت راه و شهرسازی، اجرای این پروژه را برعهده بگیرد و در همین راستا طی بازدید میدانی از مسیر و بررسی وضعیت موجود، جلسه ای با حضور مدیران این شرکت برگزار شد و در آنجا تفاهم‌نامه همکاری تنظیم و به امضا رسید.

,

وی افزود: با چانه زنی های صورت گرفته شهرداری در این پروژه، با توجه به شرایط و توان مالی که دارد کمترین تعهدات را متقبل شده و مقرر شد در حد بضاعت خود از ماشین‌آلات و مصالح در امر زیرسازی و تسطیح مسیر استفاده کند.

,

شایان ذکر است شهر تربت حیدریه در کریدور شمال به جنوب کشور قرار گرفته و ورودی ها از سمت جنوب از محور گناباد، شرق از محور خواف و رشتخوار، زاوه و شمال از محور مشهد برای آن تعریف شده و عملیات اجرایی بهسازی و دو بانده شدن آن در حال اجراست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه