اخبار داغ

مسئول اجرای طرح واکسیناسیون عمومی در حاشیه شهر مشهد:

۷۰ هزار نفر در حاشیه شهر مشهد واکسینه شدند/ احتمال تزریق سینوفارم برای دز دوم برکتی‌ها

۷۰ هزار نفر در حاشیه شهر مشهد واکسینه شدند/ احتمال تزریق سینوفارم برای دز دوم برکتی‌ها
مقضی گفت: حدود ۷۰ هزار نفر در حاشیه شهر مشهد نسبت به بیماری کرونا واکسینه شدند و راه‌اندازی مراکز شبانه‌روزی می‌تواند به افزایش پوشش سراسری واکسیناسیون در این مناطق کمک کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مقضی، مسئول اجرای طرح واکسیناسیون عمومی در حاشیه شهر مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: ممکن است در آینده مراکز واکسیناسیون بسیج افزایش ساعت کاری داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: از ساعت ۸ تا ۱۸ در مراکز قرارگاه شهید سلیمانی در حاشیه شهر مشهد خدمات ارائه می شود که ممکن است در برخی مراکز بنا بر استقبال شهروندان ساعت کار افزایش یابد و در دستور کار قرار دارد.

,

مسئول اجرای طرح واکسیناسیون عمومی در حاشیه شهر مشهد گفت: اگر محدوده سنی واکسیناسیون در حاشیه شهر مشهد کاهش یابد نیاز به مراکز واکسیناسیون شبانه‌روزی یا با ساعات کاری بیشتر وجود خواهد داشت.

,

منعی برای واکسیناسیون متولدین بالای ۱۳۸۰ در حاشیه شهر مشهد وجود ندارد

, منعی برای واکسیناسیون متولدین بالای ۱۳۸۰ در حاشیه شهر مشهد وجود ندارد,

وی با بیان اینکه بر اساس ابلاغیه معاون وزیر بهداشت محدوده سنی واکسیناسیون حاشیه شهر، ده سال زیر محدوده سنی اعلامی در شهر است افزود: در حال حاضر منعی برای واکسیناسیون متولدین بالای ۱۳۸۰ در حاشیه شهر مشهد وجود ندارد.

,

مقضی با اشاره به فاصله زیاد تا پوشش کامل واکسیناسیون حاشیه شهر مشهد ادامه داد: میزان پوشش واکسیناسیون در حاشیه شهر از داخل شهر مشهد ۲۰ درصد پایین تر است، حاشیه شهر مشهد محدوده سرزمینی گسترده است و دسترسی‌ها در برخی نقاط با مشکلاتی مواجه است و البته نیاز به اقناع‌سازی و کار فرهنگی در زمینه واکسیناسیون عمومی وجود دارد.

,

واکسینه شدن۷۰ هزار نفر در حاشیه شهر مشهد نسبت به کرونا

, واکسینه شدن۷۰ هزار نفر در حاشیه شهر مشهد نسبت به کرونا ,

وی با اعلام این مطلب که حدود ۷۰ هزار نفر در حاشیه شهر مشهد نسبت به بیماری کرونا واکسینه شدند اما هنوز فاصله زیادی تا پوشش کامل وجود دارد افزود: راه‌اندازی مراکز شبانه‌روزی می تواند به افزایش پوشش سراسری واکسیناسیون کمک کند ولی متأسفانه در تأمین واکسن برکت با مشکلاتی از مرکز مواجه هستیم.

,

مسئول اجرای طرح واکسیناسیون عمومی در حاشیه شهر مشهد تصریح کرد: باتوجه به سردرگمی برخی برای تزریق دز دوم واکسن برکت، می‌توان باتوجه به تشابه در ماهیت و نوع واکسن برکت و سینوفارم و در صورت ادامه مشکل تأمین واکسن برکت، بر اساس تصمیم کمیته علمی مقابله با کرونا افراد برای دز دوم واکسن سینوفارم تزریق کنند.

,

وی افزود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قرارگاه شهید سلیمانی در زمینه مبارزه با کرونا تا پوشش کامل واکسیناسیون حاشیه شهر مشهد فعال خواهد بود.

,

مقضی خاطرنشان کرد: در ۸ پهنه حاشیه شهر مشهد واکسیناسیون کرونا به صورت همزمان آغاز شده است که در برخی نقاط مانند منطقه گلشهر مشهد استقبال کمتری نسبت به سایر نقاط در این مورد صورت گرفته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه