اخبار داغ

بلاتکلیفی دانشجویان دانشگاه پیام نور لیکک در آستانه بازگشایی دانشگاه ها/پیشنهاد عجیب فرماندار بهمئی به دانشجویان

بلاتکلیفی دانشجویان دانشگاه پیام نور لیکک در آستانه بازگشایی دانشگاه ها/پیشنهاد عجیب فرماندار بهمئی به دانشجویان
دانشگاه پیام نور لیکک به گفته مسئولان به دلیل کمبود دانشجو تعطیل شد؛ موضوعی که دانشجویان را با یک بلاتکلیفی بزرگ مواجه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس دانشگاه پیام نور لیکک که چند سالی برای جوانان شهرستان بهمئی که به دلایل مختلف از جمله مسائل مالی توانایی ادامه تحصیل در خارج از این شهرستان را نداشتند تعطیلی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

یکی از دانشجویان این دانشگاه در گفتگو با صبح زاگرس گفت: طی پیگیری های مستمر از مسئولین شهرستان بخصوص فرماندار ، دانشگاه پیام نور به دلیل کمبود دانشجو تعطیل شد و به واحد دهدشت انتقال داده می شود.

,
وی افزود: با وجود داشتن ساختمان مستقل و تجهیزات و امکانات ،  حذف این دانشگاه کوتاهی مسئولین شهرستانی و استانی بوده است، اگر این دانشگاه رشته هایی مثل حقوق ، روان شناسی، نفت و علوم تربیتی را می توانست جذب کند  تعداد دانشجویان به مراتب بیشتری در این دانشگاه ثبت‌نام و مشغول تحصیل می شدند و الان شاهد تعطیلی این واحد دانشگاهی نبودیم.
,
 
,
همچنین شنیده شده است بالغ بر ۶۰ نفر برای همین رشته های موجود نام نویسی برای ثبت نام ورودی مهرماه داشته اند که طی  نامه ای مکتوب این اسامی به دانشگاه پیام نور استان ارسال شده است اما نهایتا تصمیم بر حذف دانشگاه پیام نور لیکک به بهانه کمبود دانشجو گرفته شده است.
,
 
,
از طرف دیگر شنیده شده است که در پی تماس‌هایی که با فرماندار شهرستان بهمئی صورت گرفته شده است وی به صورت جدی موضوع را پیگیری نکرده و گفته است دانشگاه پیام نور بهبهان در نزدیکی شهر لیکک واقع شده است و متقاضیان تحصیل می‌توانند از آنجا برای ادامه تحصیل استفاده کنند موضوعی که برای دانشجویان روستاهای دوردست و کسانی که از بضاعت مالی مناسبی برخوردار نیستند شرایط سختی را رقم بزند.
,
 
,
با در نظر گرفتن  مشکلات رفت و آمد ، هزینه‌های بالا و شرایط فعلی کرونا و دیگر مشکلات در دانشگاه غیر از لیکک بهتر آن بود مسئولین با جدیت بیش تر راه حلی برای جلوگیری از تعطیلی دانشگاه پیام نور لیکک می کردند.
,
 
,
خبرنگار: علی ستوده
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه