اخبار داغ

برگزاری ۲ یا ۳ بازی دوستانه با تیم‌های لیگ برتری را در نظر داریم؛

پیروانی: ضعف فدراسیون فوتبال باعث شده که میزبان لیگ قهرمانان آسیا نباشیم/نام لیگ برتر را بگذارند لیگ سرمایه‌داری!

پیروانی: ضعف فدراسیون فوتبال باعث شده که میزبان لیگ قهرمانان آسیا نباشیم/نام لیگ برتر را بگذارند لیگ سرمایه‌داری!
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نزدیک به ۲ سال است که در بازی‌های آسیایی در خانه خودمان بازی نکرده‌ایم و این برمی‌گردد به ضعف فدراسیون قبلی که نتوانست از حق فوتبال و باشگاه‌ها دفاع کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی بر استقلال تاجیکستان اظهار داشت: خدا را شکر که در این بازی سخت پیروز شدیم. به همه پرسپولیسی‌ها، باشگاه، کادرفنی خوب و موفق، بازیکنان زحمتکش و پرتلاش و همه هوادارانی که عاشقانه این تیم را دوست دارند، تبریک می‌گویم. نماینده تاجیکستان تیم خوب و منظمی بود که به عنوان صدرنشین به این مرحله رسیده بود و با بازی در چمن مصنوعی کار سخت شد اما خوشبختانه به سلامت از این مرحله عبور کردیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
پیروانی که با بخش خبر ورزشی سیما صحبت می‌کرد، پیرامون تقابل پرسپولیس با الهلال در عربستان عنوان داشت: فرقی نمی‌کرد که در این مرحله به چه تیمی بخوریم، همه تیم‌ها قوی و پرستاره هستند. در پرسپولیس هم همه ستاره هستند و با جان و دل‌شان برای تیم بازی می‌کنند. بازی با الهلال هم شرایط خاص خودش را دارد و قطعا سخت خواهد بود. 
,
او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: ما نزدیک به ۲ سال است که در بازی‌های آسیایی در خانه خودمان بازی نکرده‌ایم و این برمی‌گردد به ضعف فدراسیون قبلی که نتوانست از حق فوتبال و باشگاه‌ها دفاع کند. در این چند سال ما به قطر، امارات، هند و تاجیکستان رفته‌ایم و الان هم باید به عربستان برویم و تیم حریف از امتیاز میزبانی و حضور تماشاگرانش بهره می‌برد. 
,
پیروانی درمورد قانونی که برای جذب بازیکن خارجی وضع شده بیان داشت: سال گذشته در این رابطه قانونی گذاشتند که همه تبعیت کردیم. چه اتفاقی می‌افتد که امسال قانونی گذاشته‌اند که فقط تیم ما ۱۰۰ درصد ضرر می‌کند؟ ما نماینده ایران هستیم و باید از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم. سرمربی تیم ما درخواست کرد که اجازه جذب یک بازیکن خارجی را بدهند ولی تیم‌های صنعتی و پولدار کارشان پیش رفت و یک تیم، هم بازیکن و هم مربی خارجی گرفت. به نظر من اسم لیگ‌مان را عوض کنند و بگذارند لیگ سرمایه‌داری! چون رقابت با تیم‌های پولدار خیلی سخت شده. 
,
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اذعان داشت: مگر خود فدراسیون در پرونده ویلموتس بدهی ندارد؟ آیا این جا آبروی فوتبال ایران نرفته؟ مگر تیم ملی و تیم امید از مربیان خارجی استفاده نمی‌کنند؟ فقط تیم ما که می‌خواهد از اعتبار ایران دفاع کند نمی‌تواند بازیکن خارجی جذب کند؟
,
وی درنهایت گفت: فراموش نکنید که ما پرسپولیسیم، پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا و با تلاش و غیرت خودمان و دعای هواداران می‌توانیم باز هم کارهای بزرگ انجام دهیم. کادرفنی هم برگزاری ۳-۲ بازی دوستانه با تیم‌های لیگ برتری را در برنامه دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه