اخبار داغ

فرماندار کهگیلویه:

خودکفایی در ساخت واکسن کرونا متاثر از تفکر دفاع مقدس است/ نباید با ساده‌انگاری و عادی‌انگاری با سلامت مردم بازی کرد

خودکفایی در ساخت واکسن کرونا متاثر از تفکر دفاع مقدس است/ نباید با ساده‌انگاری و عادی‌انگاری با سلامت مردم بازی کرد
دارا کریمی‌نژاد گفت: در جنگ تحملی مشکلاتی داشتیم اما خودمان به سمتی رفتیم که خودکفا شدیم و امروز نیز با همین تفکر در حوزه سلامت و در درمان و پیشگیری و ساخت واکسن کرونا کمک کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس فرماندار کهگیلویه کارها و اقدامات مقابله با کرونا در این شهرستان را قابل تقدیر دانست و گفت: همدلی و همکاری همه مسئولان و رسانه در کاهش آمار موثر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

دارا کریمی نژاد افزود: امروزه در جامعه با اخبار مایوس کننده و سیاه نمایی از طرف بخشی از افراد به ظاهر روشنفکر، نا امیدی به جامعه القا می شود.

,

وی تصریح کرد: روشنفکر کسی است که ماحصل جامعه را ببیند و نقد کند  و برای آن راه‌حل و امید آفرینی برای جامعه تجویز کند.

,

کریمی نژاد بیان داشت: اکنون در جامعه کار به جایی رسیده که هرکس برای خودش شروع به سیاه نمایی می کند، و همیشه کوچکترین کار کشورهای دیگر برای بزرگ نمایی کرده و کارهای بچه های خودمان کمتر دیده می شود.

,

وی با اشاره به اینکه باید جهانی بیندیشیم، بومی عمل کنیم و ایرانی بیاندیشیم و  منطقه ای عمل کنیم عنوان کرد: ما از تمام تجارب شخصی، رسانه ها و کشورها دیگر استفاده کنیم و آن چیزی که مفید است استخراخ کرده و در شهرستان اجرای کنیم.

,

فرماندار کهگیلویه گفت: در جنگ تحملی مشکلاتی داشتیم اما خودمان به سمتی رفتیم که خودکفا شدیم و امروز نیز با همین تفکردر حوزه سلامت و در درمان و پیشگیری و ساخت واکسن کرونا کمک کرد.

,

کریمی نژاد افزود: جزو معدود جوامعی هستیم که خدمات بهداشتی و درمانی در روستاها ارائه می‌شود و زیرساخت ها در حوزه بهداشتی و عشایری نیز در شهرستان مناسب است.

,

کریمی نژاد خاطرنشان کرد: مردم را آگاه کنیم تا جهت اجرای واکسیناسیون اقدام کنند نباید با ساده انگاری و عادی انگاری با سلامت مردم بازی کرد.

,

کریمی نژاد با اشاره به اینکه باید از این به بعد برای  ارائه خدمات کارت واکسناسیون همراه داشته باشیم، بیان داشت: بانکها، مراکز خدمات رسانی همه ملزم به این کار هستند و کسانی که کارت ندارند جز اینکه مشکلی بوده که واقعا نتواستند واکسن دریافت کنند بدون کارت ارائه خدمات مقدور نباشد.

,

وی گفت: با فرهنگ سازی این فرصت با همه داده خواهد شد که با  درونی کردن ارزش ها و مقابله با هنجارها این فرهنگ از طریق رسانه ها، سازمان تبلیغات و صدا وسیما می توان در بین مردم این فرهنگ سازی نهادینه کرد و شهرستان را در مقابل پیک های بعدی کرونا واکسینه کرد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه