اخبار داغ

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

هشدار سیلاب ناگهانی در ۴ استان‌ها/ پیش بینی آسمانی صاف برای بیشتر مناطق کشور

هشدار سیلاب ناگهانی در ۴ استان‌ها/ پیش بینی آسمانی صاف برای بیشتر مناطق کشور
سازمان هواشناسی از باراش باران تا اواسط هفته در برخی مناطق کشور و احتمال وقوع سیلاب ناگهانی در ۴ استان خبر داد و اعلام کرد: امروز برای نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما بین ۴ تا ۷ درجه و بارش باران پیش بینی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس گزارش سازمان هواشناسی، آسمان بیشتر مناطق کشور در ۵ روز آینده صاف و دارای جوی پایداری است، البته امروز با نفوذ پرفشار و شمالی شدن جریانات در نوار شمالی کشور و استان‌های ساحلی خزر کاهش نسبی دما بین ۴ تا ۷ درجه و بارش باران رخ خواهد داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
امروز در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، برخی مناطق استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.
,
 
,
فردا در برخی مناطق استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی و شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی بارش‌ها تداروم دارد.
,
 
,
براساس اعلام سازمان هواشناسی امروز در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی با توجه به رگبار باران، هشدار داد که احتمال جاری شدن روان آب در مسیل‌ها، احتمال برخورد صاعقه و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، احتمال آبگرفتگی موقت، وزش تند باد موقت وجود دارد.
,
 
,
امروز در ارتفاعات استان هرمزگان و از فردا تا روز سه‌شنبه هفته جاری در ارتفاعات هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر رشد ابر،‌ گاهی همراه بارش پراکنده و خفیف و وزش باد پیش بینی می‌شود.
,
 
,
همچنین در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته برای نوار شمالی کشور بارش‌های پراکنده را خواهیم داشت.
,
 
,
دریای خزر از امروز تا صبح فردا مواج و متلاطم است.
,
 
,
آسمان تهران امروز صاف، گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده است که کمترین و بیشترین دمای پایتخت حدود ۲۲ و ۳۲ درجه است.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه