اخبار داغ

نماینده سلماس:

تمرکزگرایی موجب توسعه نامتوازن شده است

تمرکزگرایی موجب توسعه نامتوازن شده است
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: توسعه نامتوازن کنونی به دلیل عدم توجه به ظرفیت های استانها است و این مهم بر اثر تمرکزگرایی رخ داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم‌نیوز، یعقوب رضازاده در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت تحقق تمرکززدایی در کشور، گفت: بدون شک اگر طرح آمایش سرزمین به درستی اجرایی شود، شاهد تمرکززدایی در بخش های مختلف خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اروم‌نیوز،,

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بدون شک می توان اذعان کرد توسعه نامتوازن به دلیل عدم توجه به ظرفیت های استانها است و این در حالیست که اگر مدیران استانی دارای اختیار در تصمیم گیری ها باشند، پیشرفت یکسان در سراسر کشور رخ می دهد.

,

وی ادامه داد: در واقع مدیران ستادی باید تصمیم گیری را بر عهده مدیران استانی بگذارند و نهایتا خودشان به نظارت بر عملکردها بپردازند.

,

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه تمرکززدایی سبب توسعه پایدار می شود، افزود: به عبارتی با تحقق این مهم از اتلاف منابع در کشور جلوگیری شده و توسعه سریع تر رخ می دهد.

,

رضازاده خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد با توجه به شرایط کنونی کشور، باید واگذاری اختیارات به مدیران استان ها در دولت سیزدهم در اولویت قرار بگیرد تا شاهد کاهش مشکلات و سرعت گرفتن در تصمیم گیری ها باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه