اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

فرآیند احداث پروژه‌های مدرسه سازی در استان زنجان کلید خورده است

فرآیند احداث پروژه‌های مدرسه سازی در استان زنجان کلید خورده است
حسن مظفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: فرآیند احداث پروژه‌های مدرسه سازی در زنجان کلید خورده است و قرار است ۲۱ مدرسه در استان احداث شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن مظفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: برای آغاز فرآیند ساخت 21 مدرسه در استان زنجان در سال جاری باید منابع لازم تامین شود که در حال حاضر برخی از این 21 پروژه کلید خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان منابع ساخت 7 مدرسه را تامین کرده است، افزود: 7 مدرسه دیگر توسط راه و شهرسازی استان زنجان احداث می شود.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: امکانات آموزش و پرورش استان زنجان نیز برای آغاز فرآیند ساخت 7 مدرسه به فروش گذاشته شده است تا در کوتاهترین زمان مدرسه سازی آغاز شود.
,
 
,
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: چندین ساختمان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان برای احداث مدارس جدید در استان مصوبه لازم را از سوی کارگروه برنامه‌ریزی و توسعه استان اخذ کرده‌اند.
,
 
,
مظفری ادامه داد: در صورت خریداری ساختمان‌های به فروش گذاشته شده فرآیند احداث هفت مدرسه توسط اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان آغاز می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه