اخبار داغ

استاندار تهران خبر داد؛

آمادگی تزریق روزانه ۸۰۰ هزار دوز واکسن در استان تهران

آمادگی تزریق روزانه ۸۰۰ هزار دوز واکسن در استان تهران
استاندار تهران گفت: در جلسه فوق العاده ستاد استانی که روز گذشته برگزار شد، تمام ظرفیت‌های موجود برای تزریق روزانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار دوز واکسن در استان تهران هماهنگ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد ملی کرونا اظهار داشت: جمعیت بالای ۱۸ سال در استان تهران بیش از ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر هستند که برنامه ریزی لازم برای تزریق واکسیناسیون این افراد انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: نسبت جمعیت بالای ۱۸ سال در استان تهران به کل جمعیت ۷۶ درصد و در کل کشور ۷۰ درصد می باشد از اینرو افزایش سهمیه واکسن در تهران ضروری است.
,
 
,
استاندار تهران با اشاره به لزوم واگذاری سامانه نوبت دهی واکسیناسیون به معاونت های بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران ادامه داد: در جلسه فوق العاده ستاد استانی که روز گذشته برگزار شد، تمام ظرفیت‌های موجود برای تزریق روزانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار دُز واکسن در استان تهران انجام شد.
,
 
,
محسنی بندپی تأکید کرد: با توجه به اینکه تهران مرکز ثقل فعالیت سیاسی و اقتصادی و آموزشی می‌باشد و همچنین به لحاظ تراکم جمعیتی اختصاصی واکسن به استان بر اساس جمعیت ضروری است و این آمادگی برای تزریق واکسن در مراکز شبانه‌روزی و سایر مراکز استان وجود دارد.
,
 
,
وی بیان کرد: در حال حاضر ۲۱۰ مرکز که ۸ مرکز به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند، در زمینه واکسیناسیون فعال هستند و به طور متوسط اکنون روزانه ۲۵۰ هزار دز واکسن در استان تهران تزریق می شود.
,
 
,
استاندار تهران با اشاره به نیاز ۳۰ میلیارد تومانی جهت اتمام بیمارستان ملارد خاطرنشان‌کرد: بیمارستان ملارد ۱۶۰ تختخوابی است که جهت اتمام این پروژه ۳۰ میلیون تومان بودجه نیاز است که درخواست داریم تا این بودجه از منابع ملی اختصاص پیدا کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه