اخبار داغ

شامگاه گذشته؛

دستگاه‌های اجرایی برتر هرمزگان معرفی شدند

دستگاه‌های اجرایی برتر هرمزگان معرفی شدند
بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی هرمزگان با معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر این استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ آیین برگزاری بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی در استان هرمزگان شامگاه شنبه با معرفی دستگاه های اجرایی برتر این استان برگزار و از مدیران دستگاه های حائز رتبه تقدیر بعمل آمد.

در این آیین که در سالن اجتماعات شهرک ملی گاز بندرعباس برگزار شد،سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت آب و فاضلاب، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل شیلات در حوزه شاخص های عمومی و اختصاصی حائز رتبه برتر شدند.

در حوزه آموزشی نیز  اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل فنی و حرفه‌ای و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رتبه برتر را کسب کردند.

سازمان امور مالیاتی، ناظر گمرکات جنوب شرق، برق منطقه‌ای، آب منطقه‌‌ای و سازمان نوسازی مدارس در ارزیابی شاخص‌های تولیدی و خدماتی و مدیریت تامین اجتماعی، اداره کل امور اقتصادی و دارایی و اداره کل ثبت احوال در شاخص‌های سلامت رتبه برتر را به دست آوردند.

اداره کل منابع طبیعی، راه‌آهن و راه و شهرسازی در حوزه شاخص‌های عمومی و بانک کشاورزی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان و اداره کل بنادر و دریانوردی نیز در حوزه خدمات برجسته و خاص معرفی شدند.

در حوزه شاخص‌های مسؤولیت اجتماعی مقام برتر به شرکت نفت بندرعباس، فولاد هرمزگان و اتاق بازرگانی هرمزگان رسید.

از میان فرمانداری های این استان فرمانداران بندرعباس، میناب و حاجی‌آباد نیز به عنوان فرماندار نمونه معرفی شدند و از میان مدیران کل استانداری هرمزگان مدیرکل شهرسازی، مدیرکل تحول، مدیرکل اقتصادی، مدیرکل امنیتی و مدیرکل بازرسی حائز رتبه برتر شدند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه