اخبار داغ

پیگیری سوژه‌های مردمی؛

یک دهه وعده برای افتتاح یک پروژه راهسازی در "دهدشت" کهگیلویه‌وبویراحمد/ بار سنگین ترافیکی و افزایش میزان تصادفات در جاده "طولیان"+تصاویر

یک دهه وعده برای افتتاح یک پروژه راهسازی در "دهدشت" کهگیلویه‌وبویراحمد/ بار سنگین ترافیکی و افزایش میزان تصادفات در جاده "طولیان"+تصاویر
پروژه تعریض و بهسازی جاده دهدشت_طولیان بعد از یک دهه هنوز در میان وعده‌های مسئولان حوزه راهداری سرگردان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس توسعه محورهای ارتباطی یکی از راه‌های پیشرفت هر استانی محسوب می‌شود و استان کهگیلویه و بویراحمد نیز برای پیشرفت مستلزم همت مضافت مسولان در این خصوص است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
یکی از مسیرهای غیر استاندارد در استان کهگیلویه وبویراحمد، جاده دهدشت طولیان است که با توجه به وضعیت نامناسب این جاده، عملیات تعریض و بهسازی جاده دهدشت_ طولیان با گذشت بیش از ۱۰ سال از همچنان در پیچ و تاب اما و اگرها مانده است و می طلبد مسولان استانی و شهرستان سریعتر در رفع موانع جهت بهسازی و تعریض این مسیر ارتباطی همت گمارند.
,

, ,
 با افتتاح جاده دهدشت یاسوج (باغچه سادات _ جلیل)، این مسیر به یکی از پرتردترین راه‌های شهرستان کهگیلویه تبدیل کرده که حجم بار ترافیکی زیادی را  تحمل می کند.
,

بازدیدهای مکرر مسؤلان استانی و شهرستان  فقط در حد حرف در خصوص پایان بلاتکلیفی پروژه و آغاز راه ایمن بوده اما در عمل تغییر در پیشرفت کاری به چشم نخورد است.

,
این پروژه در این بیش از یک دهه انواع و اقسام مشکلات را به خود دیده، حذف و اضافه هم داشته و با اینکه مسئولان مختلف طی این مدت جابجا شده، اما حالا بعد از سالها چشم انتظاری بخشی از این محور بصورت غیر اصولی بازگشایی شد.
,

 اگر روزانه از این مسیر تردد داشته باشیم متوجه خواهید شد که اداره متولی تاکنون نتوانسته است برخورد جدی و قانونی با پیمانکاران این جاده داشته باشد  و هم چنان با ضعف پیمانکاران وبی خیالی اداره کل این جاده وضعیت نامناسبی دارد.

,

, ,

این در حالی است که وقوع چندین فقره تصادف منجر به فوت در این جاده نیز تاکنون نتوانسته است دل مسئولان استانی و شهرستانی را برای رسیدگی به این مشکل به رحم آورد و برای کاهش خطرات آن دست به کار اساسی شوند.

,
رئیس پلیس راه دهدشت در این خصوص گفت: بار ترافیک روی این مسیر زیاد است و مدام شاهد تصادفات منجر به فوتی در این مسیر هستیم.
,

عابدی افزود: نامه‌نگاری جهت اجرای علائم و رفع نقاط حادثه خیز این محور انجام شده که منتظر نتیجه این امر هستیم.

,

وی تصریح کرد: رانندگان خصوصا در شب هنگام تردد از این جاده دقت کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا از تصادفات و خسارات منجر به فوتی جلوگیری شود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه