اخبار داغ

تزریق ۳۲هزار دز واکسن کرونا در دنا/ زمان تزریق واکسن کرونا برای دانش‌آموزان دنا مشخص شد

تزریق ۳۲هزار دز واکسن کرونا در دنا/ زمان تزریق واکسن کرونا برای دانش‌آموزان دنا مشخص شد
پریسایی گفت: تا اکنون بیش از ۳۲ هزار دٌز واکسن کرونا به شهروندان در شهرستان دنا تزریق که ۷۱ درصد در نوبت اول تزریق کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس در خصوص آخرین روند تزریق واکسیناسیون کرونا در شهرستان دنا گفت: شهرستان دنا تا اکنون 32 هزار دٌز واکسن کرونا تزریق کرده است و اگر جمعیت هدف کشور در واکسیناسیون 70 درصد باشد این شهرستان 71 درصد در نوبت اول تزریق کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

رئیس شبکه بهداشت شهرستان دنا در ادامه بیان کرد: در نوبت دوم واکسیناسیون 45 درصد تزریق شده است و تا اکنون اثرات جانبی مشاهده نشده است و مردم از روند واکسیناسیون استقبال می کرده امروز نیز 1هزار دٌز واکسن تحویل داده شده است که تا اکنون 800 دٌز تزریق شده است.

,

وی با بیان اینکه با در اختیار داشتن واکسن جمعیت هدف به صورت کامل واکسینه خواهند شد افزود: تعدادی از فرهنگیان شهرستان دنا در شهر یاسوج تزریق واکسن داشته اند از طرفی با ارسال مکاتباتی بیان شد فرهنگیان دنا که واکسن کرونا تزریق نکرده اند حق ورود به کلاس ها را ندارند زیرا با تعداد زیادی دانش آموز مواجه هستند.

,

پریسایی افزود: در هفته های آینده تزریق واکسن کرونا دانش آموزان دنا شروع خواهد شد و با توجه به اینکه یک میانگین سنی برای واکسن وجود دارد دانش آموزان 12 الی 18 سال در آینده ای نزدیک تزریق می شود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه