اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی:

پروژه‌های آموزشی خراسان‌جنوبی نیازمند ۵۰ میلیارد تومان اعتبار است/ کمبود ۳۵۰ نیروی خرید خدمت در استان

پروژه‌های آموزشی خراسان‌جنوبی نیازمند ۵۰ میلیارد تومان اعتبار است/ کمبود ۳۵۰ نیروی خرید خدمت در استان
واقعی گفت: در خراسان‌جنوبی برای اتمام پروژه‌هایی که دارای پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد است به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمدعلی واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز در گردهمایی مشترک شورای معاونین اداره کل و مدیران شهرستانها و مناطق که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، اظهار کرد: در خراسان جنوبی برای این‌که بتوانیم مهر خوبی داشته باشیم باید بحث کمبود فضا را برطرف کنیم.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,

نیازمند 50 میلیارد تومان اعتبار هستیم/ کمبود 350 نیروی خرید خدمت

, نیازمند 50 میلیارد تومان اعتبار هستیم/ کمبود 350 نیروی خرید خدمت, نیازمند 50 میلیارد تومان اعتبار هستیم/ کمبود 350 نیروی خرید خدمت,

وی افزود: در خراسان جنوبی برای اتمام پروژه‌هایی که دارای پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد است به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.  

,

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: در بحث کمبود نیرو ۳۵۰ نیروی خرید خدمات را قطعا نیاز داریم که نیازمند توجه معاون وزیر است.  

,

واقعی عنوان کرد: با توجه به ساعات حق التدریسی که به استان داده شده در برخی از شهرستان‌های استان اصلا نیرویی برای پر کردن ساعت حق التدریسی نداریم.  

,

وی با بیان این‌که ۹۹ درصد ثبتنام‌ها در استان انجام شده، اظهار کرد: توزیع سهمیه کلاسها نیز در استان انجام شده است.  

,

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در مورد توزیع کتاب نیز ۱۶۴ هزار و ۳۷۵ دانش آموز در سایت توزیع کتاب ثبتنام کرده و سه هزار و ۷۰۰ دانش آموز از ثبتنام جا مانده‌اند که در این راستا اطلاع رسانی ها انجام و امکان ثبتنام ادامه دارد.  

,

واقعی عنوان کرد: توزیع کتاب در استان از ۲۰ شهریور آغاز شده است.  

,

وی از تولید محتوای الکترونیکی آموزشی برای دانش آموزان پایه اول خبر داد و افزود: اطلس دسترسی به آموزش به تفکیک دوره آماده شده است.  

,

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: مشکل سرویس‌های بهداشتی برطرف و ملزومات بهداشتی برای مدارس تهیه و توزیع شده است‌.  

,

واقعی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون پنج جلسه شورای آموزش و پرورش برگزار شده است.  

,

90 درصد شاخص‌های پروژه مهر انجام شده است

, 90 درصد شاخص‌های پروژه مهر انجام شده است, 90 درصد شاخص‌های پروژه مهر انجام شده است,

وی به پروژه مهر اشاره و گفت: ۹۰ درصد شاخص‌های پروژه مهر انجام و مابقی در حال انجام است.  

,

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: در بحث واکسیناسیون همکاران آموزش و پرورش ۹۵ درصد دُز اول واکسن را دریافت کرده و مرحله دوم تزریق واکسن در حال انجام است.  

,

واقعی عنوان کرد: انتخاب مدیران برای مدارس انجام و ابلاغ‌ها انجام شده است.  

,

وی در مورد سرویس مدارس، گفت: کارگروه سرویس دانش آموزی بر اساس ماده ۱۸ تشکیل شده است.  

,

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: در خراسان جنوبی از شبکه ملی خاص برای آموزش محروم هستیم اما ۸۵ درصد دانش آموزان استان به شبکه شاد دسترسی دارند.  

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه