اخبار داغ

با شروع سال تحصیلی؛

ثبت‌نام دانش‌آموزان بوشهری برای واکسیناسیون آغاز شد/ ورودی‌های سال آخر متوسطه‌ واکسن می‌زنند

ثبت‌نام دانش‌آموزان بوشهری برای واکسیناسیون آغاز شد/ ورودی‌های سال آخر متوسطه‌ واکسن می‌زنند
با اعلام وزیر بهداشت ثبت نام دانش آموزان بر اساس گروه سنی در سامانه سلامت آغاز شده است و دانش آموزانی که متولد ۱ مهر ۱۳۸۲ تا ۱ مهر ۱۳۸۳ هستند می توانند برای دریافت واکسن در این سامانه ثبت نام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید یکی از دغدغه های مهم دانش والدین و دانش آموزان نحوه ی آموزش و حضور پای کلاس درس معلمان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

یکی از دغدغه‌های مسئولان آموزش و پرورش برگزاری حضوری جلسات آموزشی مدارس است و معتقدند آموزش مجازی پاسخگوی نیاز دانش آموزان نیست.

,

از سوی دیگر برگزاری حضوری کلاس های درس باعث افزایش احتمال ابتلا به کرونا خواهد شد که این موضوع هم والدین و هم مسئولان آموزش و پرورش را وادار کرده با دقت و وسواس بیشتری این موضوع را دنبال کنند.

,

یکی از اقداماتی که می تواند از این نگرانی ها بکاهد واکسیناسیون دانش آموزان است که با درخواست و خرید واکسن این اتفاق به زودی برای دانش آموزان خواهد افتاد.

,

هم اکنون ثبت نام دانش آموزان بر اساس گروه سنی در سامانه سلامت آغاز شده است و دانش آموزانی که متولد ۱ مهر ۱۳۸۲ تا ۱ مهر ۱۳۸۳ هستند می توانند برای دریافت واکسن در این سامانه ثبت نام کنند.

,

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت با اشاره به آغاز ثبت نام دانش آموزان برای دریافت واکسن اظهار کرد: ثبت‌نام در این سامانه بر اساس گروه سنی خواهد بود و سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون salamat.gov.ir صرفاً برای متولدین ۱ مهر ۱۳۸۲ تا ۱ مهر ۱۳۸۳ (سن ورود به سال آخر متوسطه دوم) باز است.

,

عین اللهی افزود: مراکز واکسیناسیون افرادی را خواهند پذیرفت که در سامانه نوبت‌دهی ثبت‌نام کرده‌اند و سایر دانش‌آموزان باید تا باز شدن سامانه منتظر بمانند.

,

وزیر بهداشت تصریح کرد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در مرکز واکسیناسیون، معطلی و احتمال انتقال بیماری، ضروری است افراد صرفا در زمان نوبت‌دهی شده به مرکز واکسیناسیون مراجعه نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه