اخبار داغ

مسئول واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی خبر داد؛

استقرار ۱۰ مرکز واکسیناسیون سیار اتوبوسی در مناطق شلوغ مشهد/ ۷۵ هزار نفر در حاشیه شهر مشهد واکسینه شدند

استقرار ۱۰ مرکز واکسیناسیون سیار اتوبوسی در مناطق شلوغ مشهد/ ۷۵ هزار نفر در حاشیه شهر مشهد واکسینه شدند
مقضی گفت: طی هفته جاری از ۱۰ مرکز واکسیناسیون سیار اتوبوسی در مشهد بهره‌برداری می‌شود تا در مناطق پرتراکم و دور از دسترس، واکسیناسیون علیه کرونا با سرعت بیشتری انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر محمد مقضی، مسئول واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس؛ اظهار کرد: روز گذشته طرح آزمایشی واکسیناسیون سیار شهری در مشهد به همت بسیج جامعه پزشکی، شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مسئول واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی افزود: در کمتر از یک هفته ایده واکسیناسیون با اتوبوس شهری به عمل تبدیل شد تا در مناطق  پرتراکم و دور از دسترس، واکسیناسیون علیه کرونا با سرعت بیشتری انجام شود.

,

مقضی تصریح کرد: در حال حاضر، فرصتی کمتر از یک ماه در اختیار است تا بتوانیم مردم را تا پیش از شروع پیک ششم کرونا واکسینه کنیم لذا برای تحقق این امر مهم باید دسترسی مردم را به مراکز واکسیناسیون تسهیل کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه مراکز دور و شلوغ باعث می‌شود تا مردم رغبتی به حضور در مراکز واکسیناسیون نشان ندهند، گفت: در غالب واکسیناسیون سیار اتوبوسی سعی داریم تا با استقرار این مرکز در مناطق شلوغ و دور از مراکز ثابت، دسترسی مردم را به واکسن آسان کنیم تا بتوانیم هرچه سریع‌تر واکسیناسیون سراسری را انجام دهیم.

,

مسئول واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی یادآور شد: این واحد سیار می‌تواند در صورت تقاضای بالای افراد در مساجد، حسینیه‌ها، ورزشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها یا کارخانه‌ها استقرار یابد و اقدام به واکسینه کردن افراد حاضر در آن مکان کند.

,

مقضی خاطر نشان شد: علی‌رغم اینکه تبلیغات خاصی انجام نشده بود، استقبال مردم از طرح آزمایشی ما در میدان عسکریه مشهد بسیار خوب بود و طی دو ساعت استقرار اکیپ سیار در این منطقه بیش از 80 نفر به این مرکز مراجعه کردند و واکسن کرونا دریافت کردند.

,

وی با اشاره به اینکه طی هفته جاری از 10 مرکز واکسیناسیون سیار اتوبوسی در مشهد بهره‌برداری می‌شود، گفت: روند واکسیناسیون حاشیه شهر مشهد همچنان ادامه دارد و تاکنون بیش از 75 هزار نفر را در این مناطق واکسینه کرده‌ایم.

,

مسئول واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی از تأمین واکسن برکت برای مراکز واکسیناسیون مشهد و حاشیه شهر خبر داد و تصریح کرد: 8 اکیپ بسیج جامعه پزشکی در مناطق حاشیه شهر مشهد همچنان روند واکسیناسیون در این مناطق را دنبال می‌کنند و تا پایان مهرماه این روند ادامه دارد از طرف دیگر این آمادگی را داریم که در صورت نیاز فعالیت این اکیپ‌ها در حاشیه شهر مشهد ادامه یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه