اخبار داغ

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران اعلام کرد؛

قطعی شدن پرواز مسافران اربعین از فرودگاه ساری تا ۲۴ ساعت آینده/ قیمت بلیت پرواز «ساری- نجف» ۵ میلیون تومان

قطعی شدن پرواز مسافران اربعین از فرودگاه ساری تا ۲۴ ساعت آینده/ قیمت بلیت پرواز «ساری- نجف» ۵ میلیون تومان
سعدالله وطن‌خواه از انجام پروازهای عتبات از مبدا فرودگاه بین‌المللی ساری به مقصد نجف خبر داد و گفت: از آنجا که آخرین وضعیت ثبت نام در سازمان حج و زیارت هنوز مشخص نشده است، منتظریم تا قطعی شود و متقاضیان بتوانند وارد سامانه سماح شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعدالله وطن‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از انجام پروازهای عتبات از مبدا فرودگاه بین‌المللی ساری به مقصد نجف خبر داد.

وی افزود: پس از اعلام قطعی تعداد زائران، پرواز مسیر ساری- نجف  ویژه اربعین حسینی برقرار می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد، پس از آمادگی سامانه سماح سازمان حج و زیارت و امکان دسترسی زائران اربعین به آن سامانه و احصاء و برآورد تعداد زائران قطعی شده عازم کربلا، شرکت هواپیمایی ظرف 24 ساعت پس از آن، اقدام به برنامه‌ریزی و برقراری پرواز در مسیر ساری – نجف – ساری کند.

وطن‌خواه بیان کرد: تا این لحظه، به دلیل عدم تأیید مدارک گذرنامه‌ای زائران توسط سازمان حج و زیارت، امکان دسترسی به سامانه سماح و متعاقب آن رزرو و یا خرید بلیط میسر نشده است.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه مجوز پروازی تنها برای 6 فرودگاه صادر شده است اما ما در صدد تحقق برنامه پروازی مسافران اربعین حسینی از فرودگاه ساری هستیم، اما منتظریم تا سازمان حج و زیارت، قطعی شدن این امر را طی امروز و فردا به ما اعلام کند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران، تاکید کرد: از آنجا که آخرین وضعیت ثبت نام در سازمان حج و زیارت هنوز مشخص نشده است، منتظریم تا قطعی شود و متقاضیان بتوانند وارد سامانه سماح شوند.

وطن‌خواه ادامه داد: قطعی شدن تمام این موضوعات طی 24 ساعت آینده مشخص خواهد شد.

وی اعلام کرد: ما انجام پرواز مسافرات اربعین را از مازندران اعلام کرده‌ایم اما تا زمانی که حج و زیارت به صورت قطعی اعلام نکند که متقاضیان می‌توانند وارد سامانه سماح شوند، نمی‌شود یک برنامه قطعی پروازی را اعلام کرد؛ چرا که ممکن است برنامه پروازی برای روز و ساعت مشخص اعلام کنمی اما متقاضیان نتوانند جهت رزو وارد سامانه سماح شوند و این امر موجب کنسل شدن پرواز یا انجام پرواز بدون مسافر خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران، در خصوص قیمت بلیت پرواز ساری- نجف به خبرنگار ما پاسخ داد: نرخ مصوب برای پرواز به صورت رفت و برگشت، 5 میلیون تومان اعلام شده است و در هر پرواز، امکان جابه‌جایی 140 مسافر وجود دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه