اخبار داغ

استاندار کرمان:

پیروزی های دفاع مقدس با مردمی شدن جنگ 8 ساله نمایان شد

پیروزی های دفاع مقدس با مردمی شدن جنگ 8 ساله نمایان شد
علی زینی وند گفت: مردمی ترین جنگ تاریخ بشریت دفاع مقدس است، چرا که در هیچ جنگی حتی در جنگ های صدر اسلام هم مردم پای حضور در جنگ نبودند اما در انقلاب چنین رخ داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، علی زینی وند استاندار کرمان در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اذعان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور شهدا و ایثارگران ما است، امروز در صحنه های مختلف سلامت، امنیت و دفاع از حریم اهل بیت (ع)، شهدا فضا را گلگون می کنند.

وی افزود: شهید سلیمانی در تمام دوره زندگیشان برای ما الگوساز بوده اگر بتوانیم رفتار این شهید را برای اقشار مختلف تبیین کنیم برای نسل های آینده الگوسازی کردیم.

استاندار کرمان عنوان کرد: جوامعی که الگو دارند از این مزیت برخوردار هستند که این الگوها نسل های آینده را می سازند و رفتار آن ها برای بشر مایه رحمت و آرامش بشریت است.

زینی وند تصریح کرد: زمانی که رفتار امام حسین (ع) و یاراتش را تحلیل می کنیم، متوجه حکمت ایجاد مکتب شهید سلیمانی توسط رهبر فرزانه انقلاب می شویم.

وی یادآور شد: مکتب حاج قاسم فراتر از شخص است و معنا دارد، مقام معظم رهبری فرمودند در تبیین ایران سه کلید واژه اسلامی، ایرانی و انقلابی را تعریف کنید، از آنجا که اقلیت ها و اعتقادات مختلفی در کشور حاکم است لزوم تبیین این سه کلید واژه ضروری است.

استاندار کرمان بیان کرد: ما در پایگاه انقلاب اسلامی ایران برای دنیا الگوسازی می کنیم، کسی که خود ضعیف است نمی تواند الگوسازی کند و ما در زیر پرچم رهبری قدرتمند الگوساز شدیم.

زینی وند ابراز کرد: جنگ ما  و دفاع مقدس ما رخدادهایی دارد که اگر ما روایتگران خوبی داشته باشیم می توانیم یکی از جذاب ترین و بهترین الگوسازی ها را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: مردمی ترین جنگ تاریخ بشریت دفاع مقدس است، چرا که در هیچ جنگی حتی در جنگ های صدر اسلام هم مردم پای حضور در جنگ نبودند اما در انقلاب چنین رخ داد.

استاندار کرمان تشریح کرد: حاج قاسم در دل لشکر ثارالله تولید شد و برعکس، زمانی که جنگ مردمی شد پیروزی های ما آغاز شد.

زینی وند عنوان کرد: رفتار حقوق بشری ما ، رفتار انسانی ما با اسرا هنوز تبیین نشده، که اگر این اتفاق بیفتد الگوسازی خوبی در دنیا صورت می گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نسل انقلابیون و ایثارگران ما دهه های اخر عمر خود را می گذرانند از این رو باید آن ها را دریابیم، رفتار ما شعار اسلام است نه گفتار ما.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه