اخبار داغ

فرمانده سپاه استان:

سپاه البرز آمادگی تامین مسکن مردم محروم در البرز را دارد/ کلنگ‌زنی پروژه ۱۰۰۰ واحدی کارکنان سپاه

سپاه البرز آمادگی تامین مسکن مردم محروم در البرز را دارد/ کلنگ‌زنی پروژه ۱۰۰۰ واحدی کارکنان سپاه
سردار علیرضا حیدرنیا گفت: سپاه و بسیج آمادگی دارند تا در هر عرصه‌ای که مردم نیاز دارند به خصوص خانه‌سازی برای مردم محروم به کمک آن‌ها برود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده سپاه البرز امروز دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی ساخت پروژه مسکونی ۱۰۰۰ واحدی کارکنان سپاه استان، گفت: اجرای این پروژه در راستای منویات مقام معظم رهبری و اقدامات رییس جمهور در خصوص تامین مسکن آحاد مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سردار علیرضا حیدرنیا با اشاره به اینکه سپاه البرز به عنوان یک نهاد انقلابی پیشتاز بوده و نخستین پروژه مسکن را در دولت انقلابی در استان شروع کرده است، افزود: سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی، پیش رونده و پیش برنده برای نگهبانی از دستاورهای انقلاب همواره سرافراز بوده است.
,
 
,
وی پیشتازی در عرصه های مختلف، خط شکنی در اجرای ماموریت ها و مسئولیت های محوله را از جمله اقدامات سپاه دانست و اظهار داشت: سپاه و بسیج آمادگی دارند تا در هر عرصه ای که مردم نیاز دارند به خصوص خانه سازی برای مردم محروم به کمک آن ها برود.
,
 
,
فرمانده سپاه البرز در خاتمه با تاکید بر اینکه می توانیم در راستای تامین مسکن خانواده ها در البرز قدم برداریم، خاطر نشان داشت: عملیات اجرایی ساخت پروژه مسکونی یک هزار واحدی یاس کرج متعلق به کارکنان سپاه استان البرز در زمینی به مساحت حدود ۷۰ هزار مترمربع آغاز شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه