اخبار داغ

مدیرعامل فولاد خراسان خبر داد؛

اهدای ۲۰ دستگاه کامپیوتر به دانشکده علوم پزشکی نیشابور

اهدای ۲۰ دستگاه کامپیوتر به دانشکده علوم پزشکی نیشابور
غفوری گفت: ۱۵ دستگاه کامپیوتر و پنج دستگاه لپ تاپ به همت مجتمع فولاد خراسان به دانشکده علوم پزشکی نیشابور اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، محسن عظیمی نژاد، رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور صبح امروز در مراسم اهدای تجهیزات کامپیوتری مجتمع فولاد خراسان به مجموعه بهداشت و درمان شهرستان نیشابور گفت: ۵۵ خط واکسیناسیون در نیشابور به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند و با کمبود کامپیوتر مواجه هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: خیرین طی ۲ ماه گذشته ۱۸ کامپیوتر به دانشکده علوم پزشکی نیشابور اهدا کرده‌اند و امروز نیز ۲۰ دستگاه جدید کامپیوتر به همت مجتمع فولاد خراسان به مجموعه اضافه شد.

,

عظیمی نژاد گفت: سرعت واکسیناسیون با شروع واکسیناسیون بالای ۱۸ سال در نیشابور سرعت گرفته است ولی هر روز باید منتظر یک جهش و خبر جدید باشیم، همان‌طور که امروز اولین مورد قارچ سیاه در نیشابور مشاهده شد.

,

کسری غفوری، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان نیز در ادامه گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز مجتمع فولاد خراسان در راستای مسئولیت اجتماعی خود کمک‌های بسیاری به حوزه سلامت داشته‌اند.

,

وی خاطرنشان کرد: امروز ۱۵ دستگاه کامپیوتر و پنج دستگاه لپ‌تاپ به ارزش بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به دانشکده علوم پزشکی نیشابور اهدا می‌شود.

,

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان اظهار داشت: یک دستگاه اکسیژن ساز جدید به مجموعه بهداشت و درمان نیشابور اهدا خواهیم کرد و با توجه به کمبودها ۲۰ دستگاه دیگر کامپیوتر نیز اهدا خواهد شد.

,

انتهای پیام/۴۰۰۵

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه