اخبار داغ

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

دفاع مقدس منشا عاشورایی دارد/ ۶۸۰۰ برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

دفاع مقدس منشا عاشورایی دارد/ ۶۸۰۰ برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دفاع مقدس ما منشا عاشورایی دارد و تا عالمیان در زمین هستند تلالو عاشورا راهنمای عالمیان خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سردار حبیب شهسواری در نشست خبری ریاست کمیته نیروهای مسلح و کمیته بسیج که در سالن جلسات سپاه شهدا برگزار شد، اظهار کرد: نقش خبرنگاران در تمام ادوار بسیار مهم و با اهمیت است به ویژه در دوران دفاع مقدس که با حضور خبرنگاران و عکاسان مجاهدت ها و ایثارگری‌های رزمندگان ماندگار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , اروم‌نیوز, ، سردار حبیب شهسواری در نشست خبری ریاست کمیته نیروهای مسلح و کمیته بسیج که در سالن جلسات سپاه شهدا برگزار شد، اظهار کرد: نقش خبرنگاران در تمام ادوار بسیار مهم و با اهمیت است به ویژه در دوران دفاع مقدس که با حضور خبرنگاران و عکاسان مجاهدت ها و ایثارگری‌های رزمندگان ماندگار شد.,

وی، افزود: اگر از عمر انقلاب اسلامی هزاران سال بگذرد ما قله عظیمی داریم که درس های بزرگی از آن خواهد جوشید و زحمات فرزندان این سرزمین و حماسه های آنان ماندگار خواهد شد.

,

فرمانده سپاه شهدا تاکید کرد: دفاع مقدس ما منشا عاشورایی دارد و تا عالمیان در زمین هستند تلالو عاشورا راهنمای عالمیان خواهد بود.
سردار شهسواری گفت: جنگ ایران و عراق طولانی ترین جنگ دنیا بوده و تقابل کفر و حق و تقابل کفر و اسلام است.
وی ابراز کرد: درک دریافت صحیح و همه جانبه ما از دفاع مقدس موجب کمک به درک تحریم و مفاهیم امروز دنیا می شود؛ استفاده از این تجربیات دفاع مقدس در کشور ما لازم و ضروری است.
فرمانده سپاه شهدا اذعان کرد: ما دانش آموختگانی از نسل دفاع مقدس داریم همچون سردار سلیمانی که یک عالم شیفته او بودند و آیندگان از این چشمه سارها یاد می‌کنند.
سردار شهسواری ادامه داد: ۳۵۰ هزار ارتش آمریکا در طول بیست سال تربیت شد اما در بیست روزی به باد فنا رفت و این است تفاوت دانش آموختگان غرب و دانش آموختگان مکتب امام خمینی (ره) که عالم به حیران ایستاده است.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به شعار ما مقتدریم که شعار امسال هفته دفاع مقدس است، گفت: ۶۸۰۰ برنامه با ۸۰ عنوان برنامه طراحی و اجرا می شود.
وی با اشاره به آغاز برنامه ها در روز سه شنبه ۳۰ شهریور گفت: برنامه ها با سخنرانی آنلاین ریاست جمهور آغاز می شود؛ در استان از ۴۰ هزار نفر از پیشکسوتان و در ارومیه یک‌هزار نفر از پیشکسوتان تجلیل می‌شوند.
سردار شهسواری بیان کرد: پنجشنبه دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان و عطرافشانی مزار شهدا در باغ رضوان ارومیه برگزار می شود.
وی گفت: روز جمعه حضور در نماز جمعه و توجه به اهمیت خانواده و نقش بانوان در تربیت جامعه مورد بررسی و توجه قرار می‌گیرد.
سردار شهسواری تامید کرد: شنبه تجلیل از دانش آموزان، دانشجویان و طلاب در پرتو ولایتمداری جوانان است؛ یکشنبه اهمیت به دانش عمومی و نقشی که بازاریان و اصناف در دوران دفاع مقدس داشتند.
وی گفت: دوشنبه تبیین نقش ولایت و رهبری در شکست حصر آبادان و ایستادگی در برابر استکبار جهانی مورد توجه قرار می گیرد.
فرمانده سپاه شهدا تاکید کرد: سه شنبه نقش پیشمرگان کرد در دفاع از سرزمین و چهارشنبه فرماندهان دفاع مقدس طی همایش ها و برنامه های مختلف اجرا می شود.
سردار شهسواری ادامه داد: ۴۱ یادواره شهدا در سطح شهرها به مناسبت چهل و یکمین سالگرد برگزار می شود؛ همچنین افتتاح ۲۷ پروژه عمرانی به ارزش ۵۱ میلیارد تومانی که پروژه ساخت مسکن محرومین با همکاری کمیته امداد نیز از جمله این پروژه هاست.
وی گفت: برگزاری رزمایش های کمک مومنانه، حلقه های صالحین، اهدای جهیزیه به نوعروسان، رزمایش حمایتی و نیز طرح شهید سلیمانی که در طی آن بسته های معیشتی توزیع می شود از دیگر برنامه های سپاه شهدا برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.
وی همچنین افزود: ۲۲ پایگاه واکسیناسیون که ۱۷ پایگاه توسط سپاه و ۵ پایگاه با همکاری جهاد دانشگاهی احداث شده است از اقدامات مهم سپاه در کمک به واکسیناسیون کروناست، سپاه پاسدار انقلاب است اگر نیاز به تزریق واکسن باشد همان کار را می کنیم که در دفاع مقدس در دفاع از میهن و خاک انجام می دادیم.
سردار شهسواری تاکید کرد: بیش از ۱۵ میلیون لیتر مواد ضدعفونی کننده و ۹۶ هزار نیرو برای مقابله با کرونا در ابتدای شیوع این بیماری توسط سپاه انجام شد که خود را خادم ملت می‌داند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه