اخبار داغ

در بازار امروز؛

دلار ۱۰۱ تومان ارزان‌تر شد؛ افت اندک قیمت سکه و طلا + قیمت‌ها

دلار ۱۰۱ تومان ارزان‌تر شد؛ افت اندک قیمت سکه و طلا + قیمت‌ها
قیمت سکه طرح جدید امروز ۹ هزار تومان کاهش یافت و نرخ دلار در بازار آزاد ۱۰۱ تومان ارزان‌تر شد؛ قیمت طلا هم با افت همراه بود.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت انواع سکه، طلا و ارز امروز دوشنبه نسبت به روز گذشته با افت همراه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (هم‌اکنون) با ۹ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، ۱۱ میلیون و ۸۱۳ هزار تومان ه فروش رسید.
,
 
,
قیمت سکه طرح قدیم هم با افت ۹۶ هزار تومانی در محدود ۱۱ میلیون و ۲۰۲ هزار تومان دادوستد شد.
,
 
,
قیمت نیم سکه در جریان معاملات روز جاری حدود ۵ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز قبل ۱۵ هزار تومان کاهش داشت.. ربع سکه با ۷ هزار تومان کاهش به ۳ میلیون و ۴۹۳ هزار تومان و سکه یک گرمی به ۲ میلیون و ۱۹۷ هزار تومان رسید.
,
 
,
هر انس طلا در بازارهای جهانی امروز و در نخستین روز کاری هفته میلادی ثبت ۲ دلار و ۴۳ سنت رشد حدود ۱۷۵۷ دلار و ۴۰ سنت معامله شد.
,
 
,
قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار تهران با ۵ هزار تومان کاهش، یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار با ۶۵۰۰ تومان افت، یک میلیون و ۵۰۵ هزار تومان خرید و فروش شد.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا امروز در بازار آزاد ارز با ۱۰۱ تومان افت نسبت به روز گذشته ۲۷ هزار و ۳۶۴ تومان و هر اسکناس یورو با ۱۴۷ تومان کاهش به ۳۲ هزار و ۴۸ تومان به فروش رسید.
,
 
,
صرافی‌های بانکی در روز جاری هر دلار آمریکا در ۲۶ هزار و ۵۶۹ تومان فروختند و به نرخ ۲۶ هزار و ۴۰۳ تومان خریدند. هر اسکناس یورو نیز در این صرافی‌ها ۳۱ هزار و ۶۴۰ تومان به فروش رفت.
,
 
,
, ,
 
,
چ
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه