اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

فرهنگ بسیجی و جهادی عامل رفع بسیاری از تهدیدات در دوران کرونا است/ایجاد ۲ دهکده اقتصاد مقاومتی در استان مرکزی

فرهنگ بسیجی و جهادی عامل رفع بسیاری از تهدیدات در دوران کرونا است/ایجاد ۲ دهکده اقتصاد مقاومتی در استان مرکزی
کریمی گفت: در طی شیوع بیماری کرونا آنچیزی که توانست بسیاری از تهدیدات را از جامعه اسلامی دور کند روحیه بسیجی و ایثار و ازخودگذشتگی ملت ایران بود که در قالب طرح های نهضت کمک مومنانه و طرح شهید سلیمانی نمود داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی شامگاه دوشنبه در آیین رزمایش کمک مومنانه و آغاز اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان محلات گفت: یکی از بزرگترین سرمایه های بسیج اعتماد به نصرت الهی است و بسیجیان در طول این سال ها با اعتماد به خداوند و به کارگیری اراده مامی توانیم و روحیه جهادی تهدیدات را به فرصت های بزرگ تبدیل کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی افزود: ملت ایران در طول ۴۲ سال گذشته با روحیه و رفتار بسیجی حماسه های بزرگی خلق کردند و این درس بزرگی است که باید برای تقویت فرهنگ و روحیه بسیجی تلاش کنیم و این فرهنگ ارزشمند را به نسل جوان منتقل کنیم.
,
 
,
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: بسیج بر پایه مسجد توانسته موفقیت های بزرگی کسب کند و همواره در رفع بحران ها نقش آفرینی موثر داشته و لذا امروز احیای مسجد محوری و تقویت فرهنگ بسیجی ضروری و قطعا لازمه حل مشکلات است.
,
 
,
وی بیان کرد: یکی از کارکردهای مساجد در کنار قطب مذهبی و فرهنگی بودن آن بودن پایگاه مدیریتی اجتماعی جامعه است و نقش موثری در راستای حل مشکلات مردم و جامعه دارد و انقلاب اسلامی برپایه مسجد تشکیل شده است.
,
 
,
کریمی تأکید کرد: در طی شیوع بیماری کرونا آنچیزی که توانست بسیاری از تهدیدات را از جامعه اسلامی دور کند روحیه بسیجی و ایثار و ازخودگذشتگی ملت ایران بود که در قالب طرح های نهضت کمک مومنانه و طرح شهید سلیمانی نمود داشت.
,
 
,
وی گفت: خوشبختانه استان مرکزی در شرایط کرونایی با مشارکت مردم، خیرین و دستگاه های مختلف خوش درخشید که توزیع ۳۵۵ هزار بسته معیشتی و سازماندهی ۱۵ هزار بسیجی برای اجرای طرح شهید سلیمانی بخشی از این دستاورد عظیم است.
,
 
,
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: سپاه و بسیج در کنار همه ماموریت ها و نقش آفرینی ها در بسیاری از عرصه ها همچون اشتغال زایی ، تحقق جهش تولید و رفع موانع تولید و حمایت از کارخانجات راکد و نیمه فعال نقش آفرینی داشت که ایجاد ۹۵۰ فرصت شغلی و حمایت از ۵۰۰ واحد تولیدی بخشی از اقدامات در طی یکسال گذشته است.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: امروز به برکت مجاهدت ها و حضور میدانی بسیج سازندگی در عرصه اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی بیش از ۲۰۰ عنوان عرصه شغلی ایجاد شده و ۲ دهکده اقتصاد مقاومتی در سطح استان مرکزی ایجاد شده و با یاری خداوند عزم جدی داریم که مسیر  ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی را با قوت در سالجاری دنبال کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه