اخبار داغ

حضور در عرصه سازندگی ومحرومیت‌زدایی؛

درخشش سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب/دیروز در سنگر دفاع مقدس، امروز در سنگر محرومیت زدایی

درخشش سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب/دیروز در سنگر دفاع مقدس، امروز در سنگر محرومیت زدایی
سپاه و بسیج از دفاع مقدس تاکنون جلوه هایی ناب از ایثار، همدلی و محرومیت زدایی را به نمایش گذاشته اند و امروز نیز در میدان محرومیت زدایی حضور درخشانی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حضور در عرصه سازندگی ومحرومیت‌زدایی، یکی از موضوعاتی است که از همواره در دستور کار بسیج قرار داشته و امروز نیز در ردیف مهمترین مأموریتهای بسیج و سپاه قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

امروز بسیجیان و سپاهیان در روستایی دور افتاده آب به مردم روستا می رسانند، در روستایی کشاورزان را یاری می کنند، در روستایی زخم های جسمی و روحی مردم را مرهم می کنند و در نقطه ای مدرسه می سازند و علم های علم و دانش را بالا می برند و در نقطه ای مانند باروق و میاندوآب به عنوان یکی از محروم ترین مناطق استان آذربایجان غربی، راه دسترسی مردم در دورافتاده ترین و محروم ترین روستاها به شهر را هموار می کنند.

,

روستای امن کندی از روستاهای محروم در باروق است که راه دسترسی این روستا و روستاهای اطراف، کوهستانی بوده و اغلب با اندکی بارش باران یا برف تردد در آنها مشکل شده و در صورت بارش زیاد برف، به سختی ممکن می شود.

,

در همین راستا باز هم بسیج سازندگی و قرارگاه حمزه سید الشهدا پیشگام شده و برای اینکه خدمتی برای دسترسی آسان مردم این روستا به مرکز شهرستان فراهم کند، راه وجاده دسترسی این روستاها را تسطیح و شن ریزی و برای عبور و مرور آسان کرده است.

,

این پروژه راهسازی از جمله پروژه های محرومیت زدایی بسیج است که امسال در این شهرستان اجرایی شده و از لحاظ هزینه اعتباری برای اجرای پروژه در نوع خود بی نظیر است.

,

مردم یاری و محرومیت زدایی از اولویت های سپاه و بسیج است

, مردم یاری و محرومیت زدایی از اولویت های سپاه و بسیج است, مردم یاری و محرومیت زدایی از اولویت های سپاه و بسیج است,

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این زمینه به خبرنگار زرین خبر گفت: مردم یاری و محرومیت زدایی از اولویت های سپاه و بسیج بوده و در این راستا نیز گام برداشته و اقدامات خوبی انجام گرفته است.

,

, ,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به حضور نوجوانان و جوانان در قالب گروههای جهادی برای خدمت رسانی به مردم و محرومین، افزود: جوانان و نوجوانان با روحیه انقلابی و جهادی و با شور و حال خاصی و بدون هیچ چشمداشتی برای محرومیت زدایی آستین همت بالا زده و این روحیه و همت مثال زدنی را امروز در این جوانان که در مناطق محروم حاضر شده و به مردم خدمت رسانی می کنند، به خوبی شاهد هستیم.

,

پالهنگ تصریح کرد: امروز جوانان و نوجوانان با غیرت همانند دوران دفاع مقدس در عرصه های خدمت رسانی به مردم و با روحیه جهادی، شجاعت و ایثارگری در ایام تعطیل حاضر شده و به مردم خدمت می کنند.

,

وی با بیان اینکه ما به این اقدامات در راستای محرومیت زدایی افتخار می کنیم، گفت: مردم یاری و محرومیت زدایی از اولویت های سپاه و بسیج بوده و هست.

,

عزم بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی حمزه سید الشهدا(ع) برای محرومیت زدایی

, عزم بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی حمزه سید الشهدا(ع) برای محرومیت زدایی, عزم بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی حمزه سید الشهدا(ع) برای محرومیت زدایی,

در مورد این پروژه نیز مسئول بسیج سازندگی میاندوآب در گفت و گویی که با خبرنگار زرین خبر داشت، گفت: این طرح با عنوان پروژه تسطیح و شن ریزی راه روستایی امن کندی در باروق اجرا و به بهره برداری رسیده است.

,

 

, ,

موسی تقی زاده با بیان اینکه این پروژه به طول ۴ کیلومتر اجرا و به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

,

وی افزود: این پروژه راه روستایی با همکاری بسیج سازندگی، قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و راهداری شهرستان میاندوآب اجرایی شده است.

,

بسیجیان و سبز قامتان بی ادعا با الهام از مکتب رسول الله (ص) و با سرلوحه قرار دادن نهضت عاشورا و با درک درست و دقیق از انقلاب و میهن اسلامی همواره در صحنه حضوری به موقع، موفق و فداکارانه داشته اند و  از دفاع مقدس تاکنون جلوه هایی ناب از ایثار، همدلی و محرومیت زدایی را به نمایش گذاشته اند.

,

این مردان همیشه آماده به خدمت دیروز در سنگر دفاع و امروز هم در سنگر محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مردم و نیز مبارزه با ویروس منحوس کرونا، همیشه آماده به خدمت بوده اند و توانسته اند هرجا که به آنها نیاز بود حضور پیدا کرده و با فداکاری و از خود گذشتگی با موفقیت از آن آزمون ها بیرون بیایند.

,

 

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه