اخبار داغ

حضور کلاس اولی‌ها در مدارس چگونه است؟

حضور کلاس اولی‌ها در مدارس چگونه است؟
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: جشن شکوفه‌ها روز پنجشنبه اول مهر برگزار می‌شود و مدارس با توجه به شرایطی که دارند تمام یا تعدادی از دانش‌آموزان را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای مدرسه به شکل حضوری خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضوان حکیم‌زاده درباره برگزاری جشن شکوفه‌ها در روز پنجشنبه اول مهر اظهار کرد: طبق روال سال‌های گذشته، امسال نیز جشن شکوفه‌ها را داریم که مربوط به حضور کلاس اولی‌ها و نوآموزان پیش‌دبستانی در مدارس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: جشن شکوفه‌ها روز پنجشنبه اول مهر در مدارس سراسر کشور برگزارمی‌شود و مدارس با توجه به شرایطی که دارند پذیرای تمام یا تعدادی از دانش‌آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای مدرسه به شکل حضوری خواهند بود.
,
 
,
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: حضور کلاس اولی‌ها در مدرسه باعث آشنایی آنها با معلم می‌شود تا اگر در فضای مجازی آموزش‌ها را پیگیری کردند، شناختی از معلم داشته باشند.
,
 
,
حکیم‌زاده با اشاره به اینکه در مدارس روستایی و عشایری از روز شنبه سوم مهر ماه آموزش‌ها را به شکل حضوری خواهیم داشت، گفت: این مدارس به دلیل جمعیت پایین و امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند آموزش حضوری را آغاز کنند.
,
 
,
وی تاکید کرد: کلاس اولی‌ها حداقل هفته ای یک بار در ساعاتی که مدرسه مشخص می‌کند در مناطق مختلف در مدرسه حضور خواهند داشت و روند شروع به کار آموزش حضوری، تدریجی خواهد بود، تعداد دانش‌آموزان و شرایط مدرسه مدنظر است و اختیار را به شورای مدرسه داده‌ایم و مدارس می‌توانند درخواست حضوری بودن را به مناطق آموزش و پرورش ارائه کنند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه