اخبار داغ

معاون اجتماعی فرماندهی ناجا در تهران تاکید کرد؛

تعامل و هم‌افزایی با سایر سازمان‌ها در دستور کار پلیس پایتخت

تعامل و هم‌افزایی با سایر سازمان‌ها در دستور کار پلیس پایتخت
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: راهبرد پلیس پایتخت تعامل و هم افزایی با سایر سازمان‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در دیدار با توکلی‌زاده معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران اظهار داشت: راهبرد پلیس پایتخت تعامل و هم افزایی با سایر سازمان‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سرهنگ مرادی تصریح کرد : در سایه تعامل، هم افزایی و هماهنگی بهتر و موفق‌تر می‌توان در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء آموزش همگانی و مشارکت های اجتماعی، اقدامات و گام های مشترکی برداشت.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در خصوص اصلاح سبک زندگی با آموزش های همگانی مشترک و بهره گیری از ظرفیت های طرفین می توان اقدامات تاثیر گذاری داشته باشیم، گفت: رویکرد و راهبرد پلیس پایتخت برابر تدابیر سردار فرماندهی، تعامل و هم افزایی با سازمان ها و نهاد های حاکمیتی و اجرایی است.
,
 
,
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بطور حتم برای حل مشکلات و آسیب های اجتماعی، نیازمند تعامل و هم افزایی بین پلیس و شهرداری هستیم، خاطرنشان کرد: با شناسایی اولویت‌های آسیب‌های اجتماعی، می توان اقدامات فرهنگی و آموزشی هدفمندی انجام داد و بطور حتم با ترسیم نقشه راه و تعیین اهداف مورد نظر بهتر می توان به نتایج مطلوب تری رسید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه