اخبار داغ

جاماندگان اربعین

برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران

برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران
رئیس شورای شهر تهران از احتمال برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین در پایتخت خبر داد و گفت: شهرداری تهران همکاری‌های لازم را با سایر دستگاه‌های مربوطه در این زمینه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورا اظهار داشت: ناصر امانی عضو  شورای شهر تهران امروز درباره برخی قراردادهای شهرداری سابق تذکراتی داد و ما بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: در دوره دوم شورا هم در سال 82 که ما به شورای شهر آمدیم، آن زمان هم با قراردادهایی مواجه بودیم که در آخرین روزها برای مدت‌های 5 ساله بسته شده بود و حتی مربوط به یک سال پس از فعالیت چهار ساله ما بود. 
,
 
,
وی با تأکید بر اینکه قراردادهای طولانی‌مدت باید حتما در حال حاضر با موافقت شهردار و معاون مالی آن باشد، گفت: امروز در صحن شورا یک‌فوریت کاهش زمان صدور پروانه تصویب شد تا سرعت ضربتی را برای صدور پروانه شاهد باشیم. همچنین موازی‌کاری‌ها حذف شود تا تحرک‌پذیری در زمینه ساخت و ساز افزایش یابد. 
,
 
,
وی گفت: طرح تکریم ارباب رجوع نیز سال 83 تصویب شده بود و الان هم عملیاتی شده است، البته قرار شد دفتری در شهرداری‌ها ایجاد شود تا راهنمای شهرسازی برای مردم باشد و شهروندان از سردرگمی درآیند. 
,
 
,
وی درباره برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران گفت: احتمالاً این راهپیمایی با رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌شود که البته سازمان تبلیغات اسلامی باید آن را اعلام کند که شهرداری حتما همکاری‌های لازم را در این زمینه خواهد داشت. 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه