اخبار داغ

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی:

دولت قبل بیهوده واردات واکسن را به FATF گره زده بود

دولت قبل بیهوده واردات واکسن را به FATF گره زده بود
منصور حقیقت‌پور عنوان کرد: واقعاً مشخص نیست چرا دولت قبل واردات واکسن را سرعت نمی‌بخشید، FATF چه ارتباطی با واردات واکسن داشت که دولت قبل واردات واکسن را به این موضوع گره زده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز با بیان اینکه اقدام دولت در تسریع روند واردات واکسن کرونا امیدها را نسبت به مهار اپیدمی کرونا و کاهش آمار مرگ و میر در کشور افزایش داده است، اظهار کرد: در شرایط کنونی باید هرچه سریع‌تر تمام جامعه واکسینه شود تا فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور به روال عادی بازگردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,
وی اضافه کرد: واقعاً مشخص نیست چرا دولت قبل واردات واکسن را سرعت نمی‌بخشید، FATF چه ارتباطی با واردات واکسن داشت که دولت قبل واردات واکسن را به FATF گره زده بود.
,
 
,
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی درباره رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم خاطرنشان کرد: معیشت مردم باید در دولت سیزدهم اولویت داشته باشد و هرگز این دولت نباید این موضوع را نادیده بگیرد؛ چراکه مسئله بی‌اهمیتی نیست که از آن به سادگی گذر کرد.
,
 
,
حقیقت‌پور افزود: دولت سیزدهم برای اینکه به شعار و وعده‌های اقتصادی خود عمل کند باید تمام ظرفیت‌های کشور را به کار بگیرد، حتی در صورت پایبندی غرب به تعهداتش و رفع کامل تحریم‌ها باید مذاکرات برجام را هم اولویت جدی خود قرار دهد.
,
 
,
وی مطرح کرد: کار اصلی دولت زمانی شروع می‌شود که به طور کامل جامعه واکسینه شوند و بعد از واکسینه کردن تمام مردم باید اولویت‌ها و گام‌های بعدی مدنظر گرفته شود. اقتصاد کشور به خاطر کرونا به‌شدت تحت تأثیر قرار گرفته و بسیاری از مشاغل یا تعطیل شده‌اند یا اینکه با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.
,
 
,
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سروسامان دادن به تولیدی‌ها، کارخانجات، کمک به اشتغال جوانان، افراد بیکار و تقویت قدرت خرید مردم باید به‌صورت جدی پس از واکسینه کردن جامعه مدنظر دولت قرار داشته باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه